Lifestyle

Συστάσεις Διατροφής

Βρείτε εδώ τις καλύτερες πηγές, τη συνιστώμενη πρόσληψη, τις αντενδείξεις και τις αλληλεπιδράσεις των θρεπτικών συστατικών που χρειάζεστε π.χ. ασβέστιομαγνήσιοφυλλικό οξύβιταμίνη Dβιταμίνη Β12  κ.α.

Επιπλέον, μάθετε πώς να περιορίσετε το αλάτι και τη ζάχαρη, πώς να αυξήσετε τις φυτικές ίνες και τα λαχανικά που καταναλώνετε και να βελτιώσετε συνολικά τη διατροφή σας.

Τέλος, ενημερωθείτε για τα συμπληρώματα διατροφής (ροφήματα πρωτεΐνης, Ω3 λιπαρά οξέα) και τις αλληλεπιδράσεις διατροφής και φαρμακευτικής αγωγής. 

Συστάσεις Διατροφής

Κόκκινο κρέας: And the winner is...

12 Απριλίου 2017
8187 Προβολές 1 λεπτό να διαβαστεί

Τροφές για δυνατά μαλλιά

08 Απριλίου 2017
της Μαρίας Νικολοπούλου
2013 Προβολές 3 λεπτά να διαβαστεί

Τροφές για έναν καλό ύπνο

5316 Προβολές 2 λεπτά να διαβαστεί