Βάλε στόχους στη διατροφή σου και μάθε πώς θα τους πετύχεις!

 

landing page tool stoxwn

Θεωρείτε ότι χρειάζεστε ένα διαιτολόγο κάθε μέρα για να έχετε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής;

Mάλλον θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε τους στόχους σας και το πως θα τους πετύχετε! Ο διαιτολόγος πράγματι αποτελεί τον καθοδηγητή, που σας εκπαιδεύει και σας συμβουλεύει σε ότι αφορά την διατροφική σας καθημερινότητα. Ο ρόλος του είναι σημαντικός και απαραίτητος αλλά θα πρέπει να θυμάστε ότι τα κίνητρα σας, δηλαδή οι λόγοι που θέλετε να φτάσετε σε ένα φυσιολογικό βάρος ή έναν υγιεινότερο τρόπο ζωής, θα σας βοηθήσουν στο να πετύχετε τους στόχους που θα θέσετε.

Το tool που σας παρέχουμε, μπορείτε να το εκτυπώνετε μία φορά την εβδομάδα, ώστε να το έχετε μαζί σας και να το συμπληρώνετε καθημερινά όταν βρίσκετε το χρόνο!

Τι περιλαμβάνει;

Συμπεριλαμβάνει τόσο διατροφικούς στόχους όσο και στόχους διατροφικής συμπεριφοράς σε μία ημέρα! Για παράδειγμα:

  • πόσες μερίδες από κάθε καρηγορία τροφίμων είναι καλό να καταναλώνετε; 
  • έχετε βάλει την ολική άλεση στη διατροφή σας;
  • ποια είναι η διάρκεια του μεσημεριανού σας γεύματος;
  • πίνετε αρκετά υγρά;
  • πόσα νέα τρόφιμα δοκιμάζετε καθημερινά και για ποιο λόγο είναι σημαντικό;
  • μαγειρέυετε εσείς για τα γεύματά σας;

Χρήσιμο για την οργάνωση σας!

Για να το χρησιμοποιείτε δεν είναι απαραίτητο να είστε σε συγκεκριμένο πλάνο διατροφής, θα σας βοηθήσει όμως να έχετε μια εικόνα για το πως τελικά κινείστε διατροφικά μέσα στην εβδομάδα σας. Αν μάλιστα δείτε ότι αποκλίνετε σημαντικά και μάλιστα όχι μόνο σε ιδιαίτερες περιπτώσεις, όπως διακοπές Χριστουγέννων ή Πάσχα, τότε ίσως θα ήταν καλό να επισκέφτείτε ένα διαιτολόγο και να οργανώσετε τη διατροφή σας!

Καλή οργάνωση λοιπόν!

papachristos dietitian

Πάρης Παπαχρήστος

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

download buttonΚατεβάστε το πιο πρόσφατο PDF reader εδώ.