Lifestyle

Συστάσεις Διατροφής

Βρείτε εδώ τις καλύτερες πηγές, τη συνιστώμενη πρόσληψη, τις αντενδείξεις και τις αλληλεπιδράσεις των θρεπτικών συστατικών που χρειάζεστε π.χ. ασβέστιομαγνήσιοφυλλικό οξύβιταμίνη Dβιταμίνη Β12  κ.α.

Επιπλέον, μάθετε πώς να περιορίσετε το αλάτι και τη ζάχαρη, πώς να αυξήσετε τις φυτικές ίνες και τα λαχανικά που καταναλώνετε και να βελτιώσετε συνολικά τη διατροφή σας.

Τέλος, ενημερωθείτε για τα συμπληρώματα διατροφής (ροφήματα πρωτεΐνης, Ω3 λιπαρά οξέα) και τις αλληλεπιδράσεις διατροφής και φαρμακευτικής αγωγής. 

Συστάσεις Διατροφής

Πας παραλία; Ανακάλυψε ελαφριά και εύκολα σνακ!

09 Ιουλίου 2017
της Δήμητρας Τζάκου
13500 Προβολές 1 λεπτό να διαβαστεί

Διατροφικές συμβουλές για επιτυχή αιμοδοσία

22806 Προβολές 3 λεπτά να διαβαστεί

Θηλάζω: Τι πρέπει να τρώω;

25479 Προβολές 5 λεπτά να διαβαστεί