640
Συστάσεις Διατροφής

Αλκοόλ και τηγανητά με μέτρο

14 Ιουλίου 2015
1 λεπτό να διαβαστεί

Το σημαντικότερο δεν είναι να βγάλουμε από τη διατροφή μας τελείως κάποιες τροφές, αλλά να έχουμε ένα μέτρο σε όλα. Δεν χρειάζεται να στερούμαστε ούτε τα γλυκά ούτε τα αλμυρά ούτε τα τηγανητά, απλώς να τα εντάξουμε στη διατροφή στη σωστή συχνότητα και μερίδα. Μία από τις μεγάλες μας απολαύσεις είναι τα τηγανητά τρόφιμα και με αυτό το θέμα μίλησα στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2 Fm για το τι πρέπει να προσέχουμε στην περίπτωση που τα τηγανητά είναι το αγαπημένο μας φαγητό!

Αγαπημένο χόμπυ των Ελλήνων αποτελούν οι φιλικές και οικογενειακές συγκεντρώσεις σε κάποιο μεζεδοπωλείο ή σε κάποια ταβέρνα όπου τα τηγανητά και τα ψητά (με λίγα λόγια υπερθερμιδογόνα) φαγητά, κυριαρχούν.

Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε ώστε να μη γίνουμε εμείς οι «σπαστικοί» της παρέας όπως πολύ χιουμοριστικά έθεσε ο κ. Ιωάννου, είναι να βάλουμε στο πιάτο μας λίγο από όλα τα καλούδια του τραπεζιού και όχι να γεμίζουμε ξανά και ξανά το πιάτο μας από λίγο. Αυτό μπορεί να μας αποπροσανατολίσει και σε συνδυασμό με την καλή παρέα να μας κάνει να ξεφύγουμε θερμιδικά.

Μία συμβουλή που έδωσα, ήταν να τρώμε τα τηγανητά που θέλουμε, αλλά να τα συνδυάζουμε με λαχανικά ή με κάποιο πρωτεϊνούχο τρόφιμο. Για παράδειγμα, μπορούμε να φάμε τηγανητά καλαμαράκια, αλλά συνδυάζοντάς τα με χόρτα ή να φάμε τηγανητές πατάτες με κάποιο ψητό θαλασσινό ή κρέας.

 

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.