743
Συστάσεις Διατροφής

Πόσο συχνά βάζετε το παγωτό στη διατροφή σας τώρα το καλοκαίρι;

15 Ιουλίου 2015
της Νεκταρίας Καρακώστα
Πόσο συχνά βάζετε το παγωτό στη διατροφή σας τώρα το καλοκαίρι;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Eιρήνη Κοντοπίδου: Το παγωτό είναι μια αγαπημένη καλοκαιρινή και δροσιστική συνήθεια. Μία με δύο φορές την εβδομάδα επιτρέπω στον εαυτό μου αυτή τη γλυκιά συνήθεια, επιλέγοντας από χύμα παγωτό δύο μπάλες με γεύσεις φρούτων, για περισσότερη δροσιά και βιταμίνες. Αποφεύγω τις γεύσεις τύπου παρφέ, που προσφέρουν περισσότερες θερμίδες και λιπαρά. Αγαπώ πολύ και το παγωτό μηχανής, που είναι πιο ελαφρύ. Αν επιλέξω συσκευασμένο, θα προτιμήσω κάποιο με λιγότερα λιπαρά ή με προσθήκη στέβιας.

Κωνσταντίνα Αποστολοπούλου: Ομολογώ ότι το παγωτό είναι το αγαπημένο μου γλύκισμα και κάθε φορά το απολαμβάνω μαζί με τα παιδιά μου. Έχουμε συμφωνήσει ότι θα τρώμε από 1 μπάλα παγωτό μέχρι 2 φορές την εβδομάδα γιατί όλο και κάτι μπορεί να προκύψει μέσα στην εβδομάδα. Καλό είναι τα παιδιά να καταναλώνουν 1 μπάλα παγωτό μέχρι 3 φορές την εβδομάδα, με την προϋπόθεση ότι ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή. Προτιμήστε τα απλά παγωτά με γεύση βανίλια ή γεύση φρούτων και αποφύγετε τα σπέσιαλ, που μπορεί να περιέχουν κομματάκια σοκολάτας ή μπισκότα. Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος μην καταναλώνετε περισσότερα από 1-2 παγωτά την εβδομάδα και προτιμήστε τις γρανίτες ή τις απλές γεύσεις που προανέφερα. Αν θέλετε να προσθέσετε κάποια γαρνιτούρα, θα σύστηνα τους ξηρούς καρπούς, που είναι πιο θρεπτικοί, αντί για σιρόπια ή σαντιγί.

Ιωάννα Κατσαρόλη: Σπάνια. Η απάντησή μου ίσως να ακούγεται περίεργη ή μάλλον λιγότερο συνηθισμένη, αλλά δεν είμαι “φίλος” των γλυκών. Επειδή έχω μια έμφυτη ροπή προς τις αλμυρές γεύσεις και πιο πολύ θα με συγκινήσει ένας φούρνος από ένα ζαχαροπλαστείο, αν φάω παγωτό δεν θέλω να έχει πολύ γλυκιά γεύση. Για αυτό και συνήθως επιλέγω σορμπέ φρούτων ή λεμονιού.

Νικολέτα Ντορζή: Πολύ συχνά! Το παγωτό για εμένα είναι συνώνυμο του καλοκαιριού. Πιστεύω μάλιστα ότι είναι ένα πολύ καλό και θρεπτικό σνακ, ειδικά τα παγωτά που δεν περιέχουν καθόλου λιπαρά και είναι φτιαγμένα με στέβια ή τα παγωτά με γιαούρτι και στέβια. Τα κανονικά παγωτά που έχουν ζάχαρη και λιπαρά τα καταναλώνω μόνο μερικές φορές μέσα στον μήνα.

Κατερίνα Φαντούση: Το παγωτό είναι για εμένα όπως και για πολύ κόσμο το αδύναμο σημείο στην καλοκαιρινή διατροφή. Καταναλώνω συνήθως μία μπάλα την εβδομάδα - αν το επιθυμήσω ξανά μέσα στην εβδομάδα επιλέγω ένα παγωτό χαμηλό σε θερμίδες ή μια γρανίτα.

  • Νεκταρία Καρακώστα Δημοσιογράφος M.A.

    H Νεκταρία Καρακώστα είναι Δημοσιογράφος, και ασχολείται αποκλειστικά τα τελευταία χρόνια με θέματα υγείας, επιστήμης και διατροφής. Είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού Life Positive (κυκλοφορεί με τον Ελεύθερο Τύπο) και ήταν αρχισυντάκτρια του portal διατροφής medNutrition μέχρι το Δεκέμβριο του 2015.

×
Σας ενδιαφέρει επίσης:
×