Διατροφή

Δεν μπορώ να αντισταθώ στο παγωτό

18 Ιουλίου 2016
1669 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Δεν μπορώ να αντισταθώ στο παγωτό

Ο καιρός έχει ανοίξει, το καλοκαίρι πλησιάζει και η ανάγκη να χαθούν τα τελευταία κιλά πριν βγείτε στην παραλία επείγει. Για το λόγο αυτό μήπως έχετε αρχίσει και εσείς, να στερείστε τις περισσότερες γευστικές απολαύσεις και πρωτίστως τα γλυκά; Τα γλυκά είναι άμεσα συνδεδεμένα με την αύξηση του βάρους, αλλά είναι αυτή η σωστή προσέγγιση;

Τους καλοκαιρινούς μήνες το παγωτό είναι αυτό που κατέχει μια εξέχουσα θέση στο διαιτολόγιο μας, αφού ικανοποιεί την ανάγκη μας για γλυκιά γεύση και ταυτόχρονα μας δροσίζει εν μέσω μιας θερμής ατμόσφαιρας. Αν έχετε αποφασίσει να χάσετε κάποια κιλά ή αν θέλετε απλά να προσέχετε το βάρος σας, ορισμένα παγωτά που όντως περιέχουν αρκετή ποσότητα ζάχαρης και συνεπώς αρκετές θερμίδες, είναι κάτι το οποίο σίγουρα δεν βοηθάει. Πριν αποκλείσετε το παγωτό όμως από την καλοκαιρινή διατροφή σας, σκεφτείτε:

  1. Καμία γεύση δεν πρέπει να λείπει από το διαιτολόγιό σας, παρά να υπάρχει σε ισορροπία! Η αποφυγή των παγωτών λοιπόν, δεν είναι η λύση, καθώς μπορεί να φέρει ακόμη και τα αντίθετα αποτελέσματα.
  2. Το παγωτό περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό όπως μαγνήσιο, φώσφορο, βιταμίνη C, βιταμίνες Α, D, E, βιταμίνες του συμπλέγματος B, καζεΐνη, λακτόζη και πολύ ασβέστιο.
  3. Στοχεύστε να κρατήσετε μία ισορροπία στη συχνότητα κατανάλωσης παγωτού, ώστε αυτό να μην έχει αρνητική επίδραση στη σιλουέτα σας.
  4. Η παγωτοβιομηχανία καινοτομεί πλέον με πολλές γεύσεις παγωτού, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με λιγότερες θερμίδες, για να δροσιστείτε χωρίς ενοχές!

Μία καλή επιλογή είναι να επιλέξετε παγωτό χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, με γλυκαντικές ύλες από το φυτό στέβια που σας γλιτώνει από τις θερμίδες της ζάχαρης. Υπάρχουν μάλιστα σε διάφορες γεύσεις (βανίλια, σοκολάτα, φράουλα), για να ικανοποιήσουν όλες τις προτιμήσεις! Σκεφτείτε πόσο συναρπαστικό είναι να τρώτε την αγαπημένη σας γεύση, να προσλαμβάνετε τα θρεπτικά συστατικά του και να παίρνετε μόνο 78 θερμίδες για παράδειγμα!

Είναι καλό να γνωρίζετε

Η στέβια είναι ένα φυσικό γλυκαντικό το οποίο μας δίνει ελάχιστες θερμίδες και δεν υστερεί σε γεύση, καθώς είναι από μόνο του περίπου 300 φορές πιο γλυκό από τη ζάχαρη.

Υπάρχει πλέον λόγος να μην τρώτε παγωτό;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

European Food Information Council, Food-Based Dietary Guidelines in Europe. Accessed in May 2016 available at http://www.eufic.org/article/en/expid/food-based-dietary-guidelines-in-europe/

European Food Information Council, Stevia: a natural sweetener with potential http://www.eufic.org/article/en/artid/stevia-natural-sweetener-with-potential/

USDA National Nutrient Database for Standard Reference (Release 28, released September 2015, slightly revised May 2016)

  • Εύα Τσάκου
    Εύα Τσάκου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Εύα Τσάκου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με εξειδίκευση στις διατροφικές διαταραχές και την παχυσαρκία. Έχει εργαστεί στο τμήμα εταιρικής επικοινωνίας και marketing του medNutrition και παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες στο νεοσύστατο διαιτολογικό της γραφείο στη Νέα Σμύρνη.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.