738
Διατροφή

Η αλήθεια για τα ω-3 λιπαρά οξέα

29 Ιανουαρίου 2016
Η αλήθεια για τα ω-3 λιπαρά οξέα

Photo source: www.bigstockphoto.com

Καρύδια: Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από τη χούφτα

Είναι εύκολο να προσθέσετε καρύδια σε ένα μπολ το πρωί στα δημητριακά πρωινού ή να τα καναλώσετε σαν ένα σνακ. Είναι μια εξαιρετική πηγή α-λινολενικού οξέως (ALA), ένα από τα τρία ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αυτό που συνηθέστερα βρίσκεται στα φυτικές τροφές. Τα Ω-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (που ανήκουν στην κατηγορία των ''καλών'' λιπαρών) έχουν αναγνωριστεί ως ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Παρασκευάς Παπαχρήστος, Μύθοι και Αλήθειες στη διατροφή μας, medNutrition publications, Αθήνα 2010

  • Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

×
×