Διατροφή

Η αλήθεια για τα ω-3 λιπαρά οξέα

29 Ιανουαρίου 2016
17025 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Η αλήθεια για τα ω-3 λιπαρά οξέα

Photo source: www.bigstockphoto.com

Καρύδια: Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από τη χούφτα

Είναι εύκολο να προσθέσετε καρύδια σε ένα μπολ το πρωί στα δημητριακά πρωινού ή να τα καναλώσετε σαν ένα σνακ. Είναι μια εξαιρετική πηγή α-λινολενικού οξέως (ALA), ένα από τα τρία ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αυτό που συνηθέστερα βρίσκεται στα φυτικές τροφές. Τα Ω-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (που ανήκουν στην κατηγορία των ''καλών'' λιπαρών) έχουν αναγνωριστεί ως ιδιαίτερα ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Παρασκευάς Παπαχρήστος, Μύθοι και Αλήθειες στη διατροφή μας, medNutrition publications, Αθήνα 2010