738
Διατροφή

Καλοκαιρινά φρούτα... πηγές βιταμινών!

kalokairina froyta kai nero

Photo source: www.bigstockphoto.com

Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού... ο υδράργυρος έχει αγγίξει τους 40οC και όλοι αναζητούμε τη δροσιά! Τρέχουμε στις παραλίες όταν έχουμε χρόνο και θέλουμε τρόφιμα ελαφριά και δροσερά για τα ζεστά καλοκαιρινά απογεύματα. Η εποχή έρχεται με ένα θησαυρό, τα καλοκαιρινά φρούτα τα οποία συμμετέχουν στην ενυδάτωση του οργανισμού. Περιέχουν επίσης πολλά θρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που ενισχύουν το σώμα μας το οποίο ταλαιπωρείται λόγω της ζέστης.

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα πλούσιο σε φρούτα: πεπόνι, καρπούζι, φράουλες, βερίκοκα, σταφύλια, γεμίζει το ψυγείο μας με λιχουδιές! Πολλοί τα προτιμάτε και ακόμα περισσότεροι θα συμφωνήσετε οτι συχνά λέτε «ωραία ήρθε το καλοκαιράκι θα αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων». Ακόμη κι αν προτιμάτε τα χειμερινά φρούτα, σίγουρα δε μπορείτε να αντισταθείτε σε μια φέτα παγωμένο καρπούζι, πεπόνι ή σε ένα μπολάκι δροσιστικές φραουλίτσες!

Τα καλοκαιρινά φρούτα ενισχύουν διατροφικά την καθημερινότητά μας.

Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί τα ωφέλη τους και να τα εντάξουμε στο πρόγραμμά μας είτε ολόκληρα ειτε σε smoothie είτε σε σαλάτες!

  • Μαρία Δημητρίου Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc

    H Μαρία Δημητρίου είναι Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, απόφοιτος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακό (M.Sc.) στην Κλινική Διατροφή. Εργάζεται ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο ΙΕΚ Ελληνικού-Αργυρούπολης και στο ΔΙΕΚ Χαλανδρίου.

×
×