738
Διατροφή

Τρώγοντας δημητριακά: η χρυσή τομή θρέψης και γεύσης

Τα δημητριακά αποτελούν πολύ καλή πηγή υδατανθράκων, που είναι το βασικό ενεργειακό νόμισμα του οργανισμού και θα πρέπει να αποτελούν το50% των ενεργειακών αναγκών μας μέσα στην ημέρα. Εκτός αυτού όμως, προσδίδουν στον οργανισμό επιπλέον πρωτεΐνες, σε πολύ μικρό βαθμό φυτικά λιπαρά, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα και φυτικές ίνες. Ό,τι χρειάζεται κανείς για να καλύψει τις ανάγκες του σε ενέργεια μέσα στη μέρα ενώ αν τα δημητριακά είναι ολικής άλεσης τότε έχουν ακόμη περισσότερα από αυτά τα μικροθρεπτικά συστατικά. Για να εξασφαλίσει κανείς όλα τα θρεπτικά συστατικά των δημητριακών ολικής άλεσης αρκεί να επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, διαβάζοντας προσεκτικά τη διατροφική του ετικέτα!

  • Κατερίνα Βάμβουκα Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    H Κατερίνα Βάμβουκα, κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος, πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας- Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, με ΜSc στην «Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας» έχει εξειδίκευση «στη Διατροφή και Δημόσια Υγεία» από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης.

×
×