739
Δίαιτα

Προσπαθώ να χάσω βάρος, αλλά τρώω συχνά εκτός σπιτιού. Τι θα πρέπει να προσέξω;

Προσπαθώ να χάσω βάρος, αλλά τρώω συχνά εκτός σπιτιού. Τι θα πρέπει να προσέξω;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Οι μερίδες που σερβίρονται σήμερα στους χώρους μαζικής εστίασης όπως π.χ. τα εστιατόρια και τα φαστ-φουντ, είναι 2 έως και 5 φορές μεγαλύτερες από τις συνιστώμενες. Μάλιστα, συχνά οι μερίδες αντιστοιχούν σε δυο άτομα. Για το λόγο αυτό, η μερίδα εστιατορίου δε θα πρέπει να ταυτίζεται με την ενδεδειγμένη, ενώ για να φάτε λιγότερο, μπορείτε να μοιράζεστε το πιάτο σας με ένα άλλο άτομο.

Επιπλέον, όταν έχετε τελειώσει το γεύμα σας, για να αποφεύγετε άσκοπα τσιμπολογήματα και για να μην τρώτε μηχανικά, απομακρύνετε το σερβίτσιο από μπροστά σας ή γεμίστε ξανά το πιάτο σας με σαλάτα. Τέλος, προκειμένου, να ελέγξετε πιο αποτελεσματικά την ποσότητα του φαγητού, καλό θα ήταν να μη φτάνετε στο εστιατόριο πεινασμένοι.

  • Ιωάννα Κατσαρόλη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Ιωάννα Κατσαρόλη είναι Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διατροφή Αθλητών και Αθλούμενων. Διατηρεί διαιτολογικό γραφείο στη Χαλκίδα, είναι επιστημονικός συνεργάτης του medNutrition και συγγραφέας του βιβλίου «Μερίδες: Το μέγεθος... μετράει».

×
×