Συστάσεις Διατροφής

8 διατροφικές συνήθειες, χωρίς να χάσουμε σε γεύση

της Φωτεινής Χανιωτάκη
19 Μαΐου 2016
1710 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
pswmi olikhs aleshs kai sitari

Photo source: www.bigstockphoto.com

Δημητριακά; Επιλέξτε... μαύρο

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως σε αντίθεση με τα λευκά προϊόντα, περιέχουν άφθονες φυτικές ίνες οι οποίες είναι γνωστό ότι συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, στην πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου αλλά και στην μείωση των καρδιαγγειακών προβλημάτων. Επίσης είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Χρησιμοποιήστε δημητριακά ολικής αλέσεως στο πρωινό σας, βάλτε αλεύρι ολικής αλέσεως στα γλυκά σας ή φτιάξτε την πίτσα με ολικής αλέσεως ζύμη.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

http://www.eufic.org/article/el/diet-related-diseases/diabetes/artid/whole-grains/

http://www.mayoclinic.com/health/food-and-nutrition/AN01037

http://www.webmd.com/diet/features/6-reasons-to-get-your-diary

http://www.health.harvard.edu/healthbeat/HEALTHbeat_062106.htm

http://www.diabetes.org/food-and-fitness/food/what-can-i-eat/grains-and-starchy-vegetables.html

  • Φωτεινή Χανιωτάκη
    Φωτεινή Χανιωτάκη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.
ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.