640
Συστάσεις Διατροφής

Τι να προσέξουμε στη διατροφή μας το βράδυ της Πρωτοχρονιάς;

31 Δεκεμβρίου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί

Η γιορτινή περίοδος συχνά μας αφήνει ως «ανάμνηση» 2-3 περιττά κιλά. Μήπως όμως υπάρχουν τρόποι να αποφύγουμε αυτήν την... παρενέργεια, χωρίς να στερηθούμε την ποικιλία και τη γεύση; Στη ραδιοφωνική εκπομπή του Αθήνα 98,4 Fm μίλησα στη δημοσιογράφο κυρία Έλενα Μπρέγιαννη για διάφορα διατροφικά tips που μπορούν να μας προστατεύσουν από την αύξηση του σωματικού μας βάρους τις μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Πρωταρχικός κανόνας είναι το μέγεθος της μερίδας. Μπορούμε να δοκιμάσουμε από όλα τα «καλούδια» του πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού, αρκεί να μη ξεφύγουμε στις ποσότητες. Αν βέβαια βρεθούμε σε έναν μπουφέ, θα πρέπει να κάνουμε προσεγμένες επιλογές. Για παράδειγμα, μπορούμε να προτιμήσουμε σπανακοπιτάκια αντί για τυροπιτάκια, να επιλέξουμε γλυκά του κουταλιού αντί για γλυκά με σοκολάτα και κρέμα, να βάλουμε στο πιάτο μας σαλάτες χωρίς σος.

Αν ακολουθήσουμε τα ανωτέρω διατροφικά tips θα έχουμε τη γευστική ποικιλία που θέλουμε, χωρίς να ξεφύγουμε. Στη συνέχεια της εκπομπής απαντήθηκαν ερωτήσεις των ακροατών. Αν θέλετε να ακούσετε τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις που δόθηκαν, μπορείτε να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα που ακολουθεί.

 

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.