743
Συστάσεις Διατροφής

10 βήματα για να μειώσουμε τη μερίδα του φαγητού μας

22 Φεβρουαρίου 2015

Συνδυάστε με ατομική σαλάτα λαχανικών

Το γεύμα καλό θα ήταν να συνοδεύεται από μια ατομική σαλάτα λαχανικών. Όσο πεινασμένοι και να είστε, θα σας βοηθήσει να μην φάτε λαίμαργα το φαγητό σας και να φτάσετε ευκολότερα σε κορεσμό. Επιπλέον, θα μπορούσατε να συνδυάσετε την σαλάτα λαχανικών με την κατανάλωση ενός ποτηριού νερού, λίγο πριν ξεκινήσετε το βασικό σας γεύμα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Brunstrom JM., Rogers P. How many calories are on your plate? Expected fullness, not liking, determines meal-size selection. Obesity 2008; 17: 1884-90

Young L., Nestle M. Portion sizes and obesity: responses of fast food companies. Journal of Public Health policy 2007; 28: 238-48

Συντώσης Λ. Πρακτικός Οδηγός Κλινικής Διατροφής για όλους. Ιατρικές και επιστημονικές εκδόσεις Σιώκης, Αθήνα 2010

  • Κωνσταντίνος Κούτσικας Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Μ.Sc.

    Ο Κων/νος Κούτσικας είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με μεταπτυχιακό δίπλωμα (Μ. Sc.) στην Κλινική Διατροφή και συγγραφέας του Ελληνικού Χορτοφαγικού βιβλίου «Κρέας; Όχι ευχαριστώ!». Παρέχει εξατομικευμένες διαιτολογικές υπηρεσίες στο γραφείο του, στη Θεσσαλονίκη.

×
×