Συστάσεις Διατροφής

Τρόποι για να θυμάσαι να πίνεις νερό

της Ειρήνης Τζεϊναράκη
22 Μαρτίου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί
Τρόποι για να θυμάσαι να πίνεις νερό

Photo source: www.bigstockphoto.com

Νερό, το πολύτιμο

Για τον ανθρώπινο οργανισμό, το νερό είναι ένα από τα πιο σημαντικά και αναγκαία συστατικά και αυτό γιατί συμμετέχει σε όλες τις χημικές αντιδράσεις του οργανισμού. Όπως είναι γνωστό, το 70% του σώματός μας αποτελείται από νερό. Εμποδίζει τις απότομες μεταβολές θερμοκρασίας στο σώμα μας, μέσω της αποβολής καθημερινά περίπου 2-2,5lt υγρών κυρίως από τα ούρα, από τον ιδρώτα, τα δάκρυα, την αναπνοή και τα κόπρανα. Τους καλοκαιρινούς μήνες, το ανθρώπινο σώμα έχει αυξημένες ανάγκες σε υγρά, λόγω της αυξημένης εφίδρωσης και της πρόληψης της αφυδάτωσης. Μπορούμε να αντέχουμε χωρίς νερό 2-3 ημέρες. Αν χάσουμε το 20% του νερού κινδυνεύουμε να πεθάνουμε...

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Popkin BM, et al. Water, hydration, and health. Nutrition Reviews. 2010;68:439.

Selecting and effectively using hydration for fitness. American College of Sports Medicine. http://www.acsm.org/docs/brochures/selecting-and-effectively-using-hydration-for-fitness.pdf.

Rodriguez NR, et al. Position of the American Dietetic Association, Dietitians of Canada, and the American College of Sports Medicine: Nutrition and athletic performance. Medicine and Science in Sports and Exercise. 2009;41:709.

Montain SJ. Hydration recommendations for sport 2008. Current Sports Medicine Reports. 2008;7:187.

  • Ειρήνη Τζεϊναράκη
    Ειρήνη Τζεϊναράκη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.