Συστάσεις Διατροφής

Διακοπές χωρίς να χάσουμε το μέτρο στη διατροφή!

22 Ιουλίου 2013
1 λεπτό να διαβαστεί
Διακοπές χωρίς να χάσουμε το μέτρο στη διατροφή!

Photo source: www.bigstockphoto.com

Με μεγάλη μου χαρά παραβρέθηκα στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2 Fm και μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κ. Παπαλαζάρου Διαιτολόγου-Διατροφολόγου, Ph.D, μιλήσαμε για κάποια διατροφικά λάθη που κάνουμε στις διακοπές μας και μας κάνουν να ξεφύγουμε θερμιδικά.

Ο συνάδελφος αρχικά αναφέρθηκε στην ποικιλία που έχουμε το καλοκαίρι ανάμεσα σε φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού μας από τους ιούς στους οποίους θα εκτεθούμε με τον ερχομό του χειμώνα.

Μιλώντας για τις καλοκαιρινές ατασθαλίες, αναφερθήκαμε στις υγρές θερμίδες που προσλαμβάνουμε από αναψυκτικά, γρανίτες, παγωτά και συνήθως δεν συνυπολογίζουμε στην ημερήσια θερμιδική πρόσληψη. Ένα ακόμη λάθος που κάνουμε κατά την περίοδο των διακοπών μας είναι η κατανάλωση διπλής μερίδας κατά το πρωινό γεύμα.

Για να αποφύγουμε τέτοιου είδους υπερφόρτωση θερμίδων, ο κ. Παπαλαζάρου μας συμβούλεψε να τρώμε μία κανονική μερίδα πρωινού και να φτιάχνουμε κάποιο σνακ για την παραλία. Έτσι, τα καλοκαιρινά μας γεύματα θα ξεκινούν με ένα καλό πρωινό που θα μας δίνει την απαραίτητη ενέργεια και θα συνεχίζει με ενδιάμεσα σνακς.

 

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.