738
Διατροφή

10 λόγοι για να τρως αβοκάντο

  1. Το αβοκάντο (ανά μερίδα) περιέχει 3 γραμμάρια υδατανθράκων, λιγότερο από ένα γραμμάριο φυσικά σάκχαρα και αποφέρει το 8% της ημερήσιας αναγκαίας ποσότητας φυτικών ινών.
  2. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.
  3. Μας βοηθάει να μειώσουμε την «κακή» χοληστερόλη.
  4. Συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου. Περιέχει ολεϊκό οξύ, λουτεΐνη, τοκοφερόλες, που παρεμποδίζουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων του προστάτη και προστατεύει από τον καρκίνο του μαστού.
  5. Κάνει καλό στα μάτια μας. Προλαμβάνει τη φθορά του αμφιβληστροειδούς χιτώνα του ματιού και τον καταρράκτη.
  6. Η περιεκτικότητά του σε κάλιο, φυλλικό οξύ, προστατεύει κατά των καρδιαγγειακών παθήσεων και συμβάλλει στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
  7. Βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας.
  8. Συμβάλλει στη διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου.
  9. Παρουσιάζει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
  10. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης μεταβολικού συνδρόμου.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Mark L. Dreher1 and Adrienne J. Davenport2 ,Hass Avocado Composition and Potential Health Effects, 2013 May, Crit Rev Food Sci Nutr. ;53(7): 738–750

Fulgoni VL 3rd1, Dreher M, Davenport AJ, Avocado consumption is associated with better diet quality and nutrient intake, and lower metabolic syndrome risk in US adults: results from the National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) 2001-2008, 2013 Jan, Nutr J. 2;12:1.

  • Νίκη Βουλγαράκη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Νίκη Βουλγαράκη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, πτυχιούχος του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης, με επιπλέον κατάρτιση στην Αθλητική Διατροφή και την Τροποποίηση Διατροφικής Συμπεριφοράς. Επιπλέον, παρέχει υπηρεσίες διαιτολογικής υποστήριξης και διατροφικής διαπαιδαγώγησης.

×
×