Διατροφή

Προσέξτε τις θερμίδες από τα υγρά

26 Ιουλίου 2014
1 λεπτό να διαβαστεί
Προσέξτε τις θερμίδες από τα υγρά

Photo source: www.shutterstock.com

Γνωρίζετε ότι το 21% των ημερήσιων προσλαμβανόμενων θερμίδων προέρχονται από τα υγρά ροφήματα, ενώ η συνιστώμενη πρόσληψη είναι μόλις 10-14%; Πιθανότατα όχι, γιατί είναι κάτι που πολλοί από εμάς αγνοούμε όταν αποφασίζουμε να παραγγείλουμε έναν γλυκό καφέ με παγωτό ή κρέμα γάλακτος.

Με μεγάλη μου χαρά παραβρέθηκα στη ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 97,2 Fm και μίλησα στον δημοσιογράφο Κωνσταντίνο Λασκαράτο για τις υγρές θερμίδες και τι πρέπει να προτιμάμε για να μη ξεφύγουμε.

Κάποια από τα συχνά καταναλωθέντα ροφήματα είναι ο καφές. Έτσι, η συμβουλή μου για τους λάτρεις του καφέ είναι να αποφεύγουν τη ζάχαρη και να κάνουν χρήση των ολιγοθερμιδικών γλυκαντικών υλών. Γι' αυτούς που καταναλώνουν αναψυκτικά και τσάι καλό θα ήταν να προτιμούν τα light ή αυτά που είναι χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Τέλος, για τους λάτρεις των χυμών προτείνω την κατανάλωση φυσικών χυμών και όχι τύπου νέκταρ, ώστε να προσλαμβάνουν τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων και προσφέρουν έναν σημαντικό βαθμό κορεσμού, σε σχέση με το αν κατανάλωναν συμπυκνωμένο χυμό του εμπορίου με προσθήκη ζάχαρης.

 

  • Πάρης Παπαχρήστος
    Πάρης Παπαχρήστος Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Ο Πάρης Παπαχρήστος είναι Διαιτολόγος Διατροφολόγος, MSc, ιδρυτής του πρώτου portal διατροφής σε Ελλάδα και Κύπρο, όπου διατηρεί ένα πολυδιαιτολογικό γραφείο στο Παγκράτι, παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.