739
Δίαιτα

Ποιο κρέας έχει λιγότερο λίπος και είναι καλύτερο για δίαιτα; Μοσχάρι ή χοιρινό;

09 Φεβρουαρίου 2015

Και τα δύο είδη κρέατος συμπεριλαμβάνονται στην κατηγορία του «κόκκινου κρέατος». Γενικώς, υπάρχει η εντύπωση πως το μοσχαρίσιο κρέας είναι πιο «υγιεινό» από το χοιρινό και άρα θα πρέπει να το προτιμάμε.

Στην πραγματικότητα, αν συγκρίνουμε την ίδια ποσότητα άπαχου μοσχαρίσιου και άπαχου χοιρινού κρέατος θα δούμε πως διαθέτουν περίπου τις ίδιες θερμίδες, ενώ το χοιρινό φαίνεται να έχει χαμηλότερο ποσοστό λιπαρών οξέων: 2g /100g ωμού χοιρινού έναντι 7g/100g ωμού μοσχαρίσιου.

Το βασικότερο όμως πλεονέκτημα των κομματιών χοιρινού είναι το γεγονός πως το λίπος του είναι ορατό και μπορούμε να το αφαιρέσουμε εύκολα. Αντίθετα, το λίπος στο μοσχάρι είναι ενδομυϊκό και έτσι δεν μπορεί να αφαιρεθεί.

Συνεπώς, εάν βρίσκεστε σε δίαιτα και θέλετε να επιλέξετε το κρέας με τα λιγότερα λιπαρά προτιμήστε το άπαχο χοιρινό. Να θυμάστε πως οι αναλογίες θερμίδων και λίπους ποικίλλουν ανάλογα με το τμήμα του ζώου που θα επιλέξετε και στα δύο είδη κρέατος.

  • Εύα Σταυρίδη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Εύα Σταυρίδη είναι Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, απόφοιτη Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας παρέχοντας διαιτολογικές υπηρεσίες με κατ' οίκον επισκέψεις και ταυτόχρονα ως ερευνητικό προσωπικό σε επιστημονικά προγράμματα.

×
×