Συστάσεις Διατροφής

Εξυπνα tips για να γλιτώνετε θερμίδες

14 Απριλίου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί
Εξυπνα tips για να γλιτώνετε θερμίδες

Photo source: www.bigstockphoto.com

Πού «κρύβονται» οι θερμίδες;

Πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί γιατί παίρνετε βάρος, ενώ προσέχετε τη διατροφή σας; Πόσες φορές έχετε εκπλαγεί όταν κοιτώντας την ετικέτα διατροφικής επισήμανσης ενός τροφίμου διαπιστώνετε ότι έχει περισσότερες θερμίδες από αυτό που περιμένατε; Η ποσότητα και η ποιότητα των τροφίμων που τρώμε παίζουν καθοριστικό ρόλο στην καθημερινή ενεργειακή μας πρόσληψη και είναι ο κύριος ρυθμιστής της πορείας του βάρους μας. Μικρές αλλαγές στο καθημερινό μας διαιτολόγιο μπορούν να μειώσουν σημαντικά το θερμιδικό περιεχόμενο των γευμάτων μας, συμβάλλοντας στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του βάρους μας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

USDA Nutrient Database, available in http://ndb.nal.usda.gov/

McCance and Widdowson’s The Composition of Foods – Summary Edition, 6th Edition, published by The Royal Society of Chemistry and the Food Standards Agency, 2002

  • Γεώργιος Σαλταούρας
    Γεώργιος Σαλταούρας Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, PhD-c, ANutr

    Ο Γιώργος Σαλταούρας είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, υποψήφιος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Oxford Brookes στον τομέα της Διατροφής και Αγωγής Υγείας και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Διατροφολόγων. Διδάσκει στο ίδιο Πανεπιστήμιο ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για το medNutrition από το 2013.α

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.