743
Συστάσεις Διατροφής

Γιατί να προτιμήσεις ζυμαρικά ολικής άλεσης

25 Οκτωβρίου 2016

Αποκλείεται να μην έχετε ακούσει ότι είναι καλό να επιλέγουμε προϊόντα ολικής άλεσης! Το ψωμί και τα δημητριακά ολικής άλεσης έχουν μπει δυναμικά στα σπίτια των καταναλωτών και σταδιακά, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης κερδίζουν με τη σειρά τους όλο και περισσότερο τις προτιμήσεις.

Σε αυτό το infographic παρουσιάζονται συνοπτικά, με απλό και ευχάριστο τρόπο, όλες οι πληροφορίες που σας βοηθούν να κατανοήσετε τη θρεπτική αξία των ζυμαρικών ολικής άλεσης. Επίσης θα σας γίνει πιο εύκολο να τα αναγνωρίζετε και ίσως να τα προτιμήσετε στις επόμενες αγορές σας!

Όπως φαίνεται στο infographic, ο λόγος που τα κάνει ωφέλιμα δεν είναι οι θερμίδες τους, αλλά η ποιότητα τους καθώς περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες και βιταμίνες σε σχέση με τα λευκά. Επίσης, βοηθούν στον έλεγχο του βάρους, στην προάσπιση της υγείας και με το σωστό μαγείρεμα κατατάσσονται στα τρόφιμα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, σημαντική πληροφορία για άτομα με σακχαρώδη διαβήτη.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Διαβάστε το infographic και να θυμάστε ότι τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είναι πολύ υγιεινά όταν σερβίρονται στη σωστή μερίδα και με την κατάλληλη γαρνιτούρα! 

giati na protimiseis zymarika olikis alesis infographic

  • Ειρήνη Βότση Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Βότση Eιρήνη - Χρυσοβαλάντου είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, αυτή την περίοδο ακολουθεί μεταπτυχιακές σπουδές με εξειδίκευση στην Κλινική διατροφή. Εργάζεται στο διαιτολογικό γραφείο που διατηρεί στη Λήμνο απ’ το 2009.

×
×