640
Συστάσεις Διατροφής

Πώς θα πάρετε την πρωτεΐνη που χρειάζεστε;

της Δήμητρας Γιαννακούλια
12 Ιουνίου 2013
1 λεπτό να διαβαστεί
Πώς θα πάρετε την πρωτεΐνη που χρειάζεστε;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Καλλίγραμο σώμα και πρωτεΐνη

Έχοντας πλέον μπει και επισήμως σε καλοκαιρινούς ρυθμούς, η επιθυμία μας για ένα γερό, υγιές και καλλίγραμμο σώμα στην παραλία γίνεται ακόμα πιο έντονη. Έχετε σκεφτεί πως η πρόσληψη της σωστής ποσότητας πρωτεΐνης στο καθημερινό διαιτολόγιο μπορεί να βοηθήσει σημαντικά κάθε άτομο ανάλογα με τις ανάγκες του; Μία κοπέλα να έχει πιο σφριγηλό και όμορφο σώμα παράλληλα με λίγες ασκήσεις γυμναστικής, έναν άντρα που γυμνάζεται να μεγιστοποιήσει τη μυική του μάζα, έναν ηλικιωμένο να διατηρεί τους μυς του, ώστε να αισθάνεται ευεξία, πιο γερός και δυνατός;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Wilkinson SB, Tarnopolsky MA, Macdonald MJ, Macdonald JR, Armstrong D, Phillips SM.Consumption of fluid skim milk promotes greater muscle protein accretion after resistance exercise than does consumption of an isonitrogenous and isoenergetic soy-protein beverage. Am J Clin Nutr. 2007 Apr;85(4):1031-40

Protein consumption following aerobic exercise increases whole-body protein turnover in older adults.Murphy C, Miller BF. Appl Physiol Nutr Metab. 2010 Oct;35(5):583-90. doi: 10.1139/H10-047

  • Δήμητρα Γιαννακούλια
    Δήμητρα Γιαννακούλια Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Δήμητρα Γιαννακούλια, είναι Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, με επιπλέον Kλινική Eμπειρία σε Nοσοκομεία. Εργάζεται ως υπεύθυνη του Διαιτολογικού Τμήματος σε Κέντρο ιατρικής αισθητικής στην Αθήνα και είναι επιστημονικός συνεργάτης της MedNutrition.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.