640
Συστάσεις Διατροφής

Ανακαλύψτε τη θέση του πουρέ στη διατροφή σας

30 Μαΐου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί

Ένα από τα αγαπημένα τρόφιμα της καθημερινής μας διατροφής είναι οι πατάτες: βραστές, ψητές, τηγανητές, αλλά και στη μορφή του πουρέ! Ο πουρές μάλιστα είναι πολύ πιο θρεπτική επιλογή σε σχέση με το τηγάνισμα για παράδειγμα ή ακόμη και το ψήσιμο (ανάλογα με το λάδι που χρησιμοποιείτε). Επιπλέον, αρέσει στους περισσότερους και συνοδεύει παραδοσιακά αγαπημένα πιάτα της ελληνικής κουζίνας, όπως το μοσχάρι κοκκινιστό, τα μπιφτέκια και άλλα πολλά.

Ποια η θρεπτική σύσταση του πουρέ;

Αποτελείται κυρίως από πατάτες και άρα είναι πηγή υδατανθράκων για ενέργεια αλλά και πολλών άλλων θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνης C, μαγγάνιου, βιταμίνης Κ και άλλων.

Για την παρασκευή του πουρέ μπορούν να προστεθούν στις πατάτες ελαιόλαδο, βούτυρο, γάλα, τυρί και άλλα πολλά. Ανάλογα με τη συνταγή το αποτέλεσμα είναι διαφορετικό, τόσο γευστικά όσο και διατροφικά. Προτιμήστε λοιπόν ελαιόλαδο και γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά για υγιεινότερο και θρεπτικότερο αποτέλεσμα. Ακόμα, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως καρότο, μπρόκολο κ.ά. στον κλασσικό πουρέ για ένα ενδιαφέρον γευστικά αποτέλεσμα και ακόμα περισσότερες βιταμίνες και φυτικές ίνες!

Πειραμαστιστείτε και με μπαχαρικά όπως μοσχοκάρυδο ή ακόμη και με άλλες χρήσεις του πουρέ πχ ως ελαφριά μπεσαμέλ!

Και αν η προετοιμασία του πουρέ στο σπίτι σας φαίνεται χρονοβόρα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έτοιμο μείγμα πουρέ του εμπορίου που μπορείτε να τον απολαύσετε σε 10 μόλις λεπτά! Η διαδικασία παρασκευής τους διαφέρει μόνο στο ότι, οι πατάτες είναι ήδη διαλεγμένες για σας, πολτοποιημένες και αφυδατωμένες. Εσείς χρειάζεται να προσθέσετε μόνο ελαιόλαδο και νερό ή γάλα.

Ο πουρές είναι ιδιαίτερα αγαπητός από τα παιδιά, ενώ ενδείκνυται, λόγω της υφής του, σε περιπτώσεις προβλημάτων μάσησης και κατάποσης. Πολύ σημαντικό τέλος, ότι δεν περιέχει γλουτένη και άρα αποτελεί ιδανική επιλογή πηγής υδατάνθρακα για άτομα με κοιλιοκάκη. Εξασφαλίστε όμως ότι στο σπίτι δεν έχετε ακουμπήσει τις πατάτες σε κάποια επιφάνεια που προηγουμένως είχε σιτηρά με γλουτένη πχ ψωμί, και στην συσκευασία του έτοιμου πουρέ αναγνωρίστε ότι γράφει «χωρίς γλουτένη»!

Πιο εύκολα όμως θα τα θυμάστε όλα αυτά στο infographic που ακολουθεί.

infographic poures

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.