743
Συστάσεις Διατροφής

Σύνθετοι υδατάνθρακες: Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να παραλείψετε

arakas

Photo source: www.bigstockphoto.com

Υπάρχουν τα απλά σάκχαρα που αποτελούν όπως λέει και το όνομά τους, τις απλούστερες μορφές των υδατανθράκων. Εμφανίζονται φυσικά σε ορισμένα τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, γάλα και λιγότερο γαλακτοκομικά προϊόντα ενώ περιλαμβάνουν και την επιτραπέζια ζάχαρη. Από την άλλη, οι σύνθετοι υδατάνθρακες αποτελούνται από μονάδες απλών σακχάρων που ενώνονται μεταξύ τους αφορούν κυρίως τα αμυλούχα τρόφιμα. Το άμυλο εμφανίζεται φυσικά σε λαχανικά (αρακάς), δημητριακά πρωινού, όσπρια, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί κ.ά

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Badiali D.E.,Corazziari E, Habib FI,Tomei E,Bausano G,Magrini P,Anzini F,Torsoli A. Effect of wheat bran in treatment of chronic nonorganic constipation. A double-blind controlled trial. Dig Dis Sci. 1995 Feb;40(2):346-56.

Bessesen, D.H. The Role of Carbohydrates in Insulin Resistance. Journal of Nutrition (2001)131: 2782S – 2786S.

Cummings JH. The effect of dietary fiber on fecal weight and composition. In:Spiller GA, ed. CRC Handbook of Dietary Fiber inHuman Nutrition. 2th Edition.Boca Raton, FL, CRC Press, pp 263-349, 1993.

Borneo R, León AE. Whole grain cereals: functional components and health benefits. Food Funct. 2012 Feb;3(2):110-9.

Jones JM, Engleson J. Whole grains: benefits and challenges. Annu Rev Food Sci Technol. 2010;1:19-40. Review.

  • Θάλεια Καρδάτου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Μέγαρα Αττικής. Σπούδασε στο τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών απ'όπου αποφοίτησε τον Ιούλιο του 2010.

×
×