738
Διατροφή

Τα τρόφιμα του πασχαλινού τραπεζιού

11 Απριλίου 2015

Ο εορτασμός του Πάσχα έχει συσχετιστεί με πλούσια γεύματα παρέα με συγγενείς και φίλους, τα οποία αποτελούνται τόσο από αλμυρούς, όσο και από γλυκούς πειρασμούς. Καλό είναι ωστόσο να είμαστε προσεκτικοί στην ποσότητα όσων καταναλώνουμε, ώστε να μην μας «αφήσουν» οι γιορτές παραπανίσια κιλά. Όσοι δε έχουν επιβαρυμένο λιπιδαιμικό προφίλ,. καλό είναι να είναι προσεκτικοί και στην ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνουν, καθώς τα περισσότερα είναι «βόμβες» λιπαρών και χοληστερόλης.

Τα παρακάτω tips θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε ευκολότερα!..."

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο της Κλινικής Διαιτολόγου-Διατροφολόγου, M.Sc., Καρδάτου Θάλειας ΕΔΩ

  • Θάλεια Καρδάτου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Μέγαρα Αττικής. Σπούδασε στο τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών απ'όπου αποφοίτησε τον Ιούλιο του 2010.

×
×