743
Συστάσεις Διατροφής

Μπορώ να αυξήσω τα επίπεδα της βιταμίνης D μέσω της διατροφής;

27 Απριλίου 2015

Ο ανθρώπινος οργανισμός παράγει βιταμίνη D όταν εκτίθεται στον ήλιο. Ωστόσο, μπορείτε να αυξήσετε τα επίπεδα της βιταμίνης D και μέσω της διατροφής. Η βιταμίνη D αυξάνει την πρόσληψη ασβεστίου, βοηθάει στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης και ενισχύει την υγιή όψη στο δέρμα.

Οι τροφές λοιπόν μέσω των οποίων μπορείτε να αυξήσετε τα επίπεδα της βιταμίνης D είναι:

Τα ψάρια. Ο σολομός περιέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης D. Ο τόνος σε κονσέρβα προσφέρει το 30% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Ακόμα καλύτερη πηγή είναι ο τόνος που συντηρείται σε λάδι- περιέχει ακόμη περισσότερη βιταμίνη D.

Επίσης, τα αυγά και πιο συγκεκριμένα οι κρόκοι των αυγών αποτελούν καλή πηγή της βιταμίνης. Ακόμη, σημαντική περιεκτικότητα στη βιταμίνη έχουν τα μανιτάρια, επειδή ως μύκητες εκτίθενται σε περισσότερο από το συνηθισμένο ηλιακό φως. Άλλες διατροφικές πηγές μικρών ποσοτήτων βιταμίνης D είναι η φυτική μαργαρίνη τύπου soft, τα γαλακτοκομικά και μερικά δημητριακά πρωινού ολικής αλέσεως.

×
×