640
Συστάσεις Διατροφής

Επιλέγοντας ροφήματα

09 Φεβρουαρίου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί

Όταν διψάς, σκέψου πως αυτό είναι ένα μήνυμα από το σώμα σου ότι πρέπει να αναπληρώσεις τα χαμένα υγρά του. Η δίψα, όπως και η πείνα, είναι ένας μηχανισμός επιβίωσης, άκρως απαραίτητος! Χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχε προειδοποίηση για τις ζαλάδες, τους πονοκεφάλους, τη μειωμένη λειτουργία κάποιων οργάνων και τις διαταραχές στα μηνύματα που λαμβάνουν τα κύτταρα, που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μικρή απώλεια υγρών (της τάξης του 10%).

Έτσι, ενώ ο άνθρωπος μπορεί να επιβιώσει αρκετές εβδομάδες χωρίς φαγητό, αρκούν μόνο λίγες μέρες χωρίς υγρά για να καταλήξει.

Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες ή κατά την άσκηση –που οι συνθήκες απώλειας υγρών είναι πιο έντονες- είναι καλό να έχεις άμεση πρόσβαση σε νερό ή ροφήματα.

Αν έχεις ακούσει σαν οδηγία από κάποιον ειδικό ότι χρειάζεται να καταναλώνεις 8, 10 ή 12 ποτήρια νερό την ημέρα, μην αγχώνεσαι! Σε αυτά τα ποτήρια (σίγουρα τα μισά από αυτά) μπορεί να προσμετρώνται και άλλα υγρά πέραν του νερού. Τσάι και αφεψήματα, καφές, χυμοί, γάλα και γιαούρτι, αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά – ακόμη και τα αλκοολούχα ποτά για τους ενήλικες, συνεισφέτουν υπό προϋποθέσεις στην ενυδάτωση του σώματός σου.

Κάνε λοιπόν μια λίστα του τι πίνεις κάθε μέρα και δες στο infographic πόσα υγρά επιπλέον χρειάζεσαι τελικά.

epilegontas rofimata infographic

  • Μαίρη Μιχελή
    Μαίρη Μιχελή Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, MSc

    Η Μαίρη Μιχελή είναι διαιτολόγος - διατροφολόγος, απόφοιτος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακή ειδίκευση (MSc) στη Δημόσια Υγεία, ακολουθώντας την κατεύθυνση των Χρόνιων Νοσημάτων και Συμπεριφορών Υγείας. Επιπλέον, έχει καταρτιστεί στην κλινική διαιτολογία, σε δημόσια νοσοκομεία του νομού Αττικής (Γενικό Κρατικό Γ. Γεννηματάς, Σωτηρία, ΚΑΤ, Παίδων «Αγία Σοφία», Τζάνειο).

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.