743
Συστάσεις Διατροφής

Ποια διατροφική σύσταση που δίνετε στους πελάτες σας, δύσκολα την τηρείτε ο ίδιος;

10 Ιουνίου 2015
Ποια διατροφική σύσταση που δίνετε στους πελάτες σας, δύσκολα την τηρείτε ο ίδιος;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ιωάννα Μασούρα: Δυστυχώς, μερικές φορές λόγω έλλειψης χρόνου δυσκολεύομαι να καταναλώσω τις δύο μερίδες φρούτων που χρειαζόμαστε όλοι μας για καλύτερη υγεία και ευεξία. Έτσι, προσπαθώ να έχω πάντα μια ποικιλία έτοιμων, πλυμένων φρούτων στο σπίτι, ώστε να είναι έτοιμα για φάγωμα. Ακόμη, ετοιμάζω μικρά σακουλάκια με ποικιλία από αποξηραμένα φρούτα και έχω ένα πάντα μαζί μου (στο γραφείο ή στη τσάντα μου), για ένα εύκολο, γρήγορο και υγιεινό σνακ.

Νάνα Καλαφάτη: Σε γενικές γραμμές τηρώ όσα προτείνω στους πελάτες μου, πλην ενός: δυσκολεύομαι από τη φύση μου να πιω όσο νερό πρέπει! Για τον λόγο αυτό, προσπαθώ καθημερινά να προμηθεύομαι ένα μπουκαλάκι νερό με σκοπό να το πίνω όσο δουλεύω. Από την άλλη, μου αρέσει πολύ ο καφές, το τσάι, οι χυμοί, τα λαχανικά και τα φρούτα κάθε εποχής. Κάπως έτσι καταφέρνω να αναπληρώνω το νερό που δεν πίνω μέσα στην ημέρα. 

Μαίρη Σελανικλή: Αυτό που τονίζω στους πελάτες μου είναι ότι ο σωστός τρόπος διατροφής και η μεσογειακή και ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί για τη διατήρηση της καλής υγείας και ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους. Τα μικρά και συχνά γεύματα είναι αυτά που δημιουργούν κορεσμό και μας βοηθάνε να νιώθουμε χορτάτοι μέχρι το επόμενο γεύμα. Δυστυχώς, παρόλο που παροτρύνω και συχνά επιμένω στο να μην ξεχνάνε οι πελάτες μου να κάνουν μικρά και συχνά γεύματα, μερικές φορές κι εγώ η ίδια παραλείπω κάποια από τα ενδιάμεσα σνακ, λόγω έλλειψης χρόνου.

Γιώργος Σαλταούρας: Δυσκολεύομαι να τηρήσω τη σύσταση για τα όσπρια, όχι γιατί δε μου αρέσουν, αλλά για πρακτικούς λόγους. Είναι ευκολότερο για μένα να ψήσω ένα φιλέτο κοτόπουλο στο φούρνο για 25 λεπτά από το να βράσω ρεβίθια για 60-90 λεπτά και ενώ έχουν προηγηθεί 8 ώρες μούλιασμα. Επειδή όμως λατρεύω τα όσπρια, προσπαθώ να τα φτιάχνω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα (αν περισσέψουν, θα φάω και την επόμενη μέρα!).  

Παρασκευάς Παπαχρήστος: Η αδυναμία μου είναι τα γλυκά. Ωστόσο υπάρχουν λύσεις! Δίνοντας έμφαση κυρίως στην μερίδα, μπορείς και να μην στερείσαι, αλλά να μην τινάζεις και την προσωπική μπάνκα των θερμίδων σου στον αέρα.

Γράφουν οι:
Σελανικλή Μαίρη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.
Καλαφάτη Νανά, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Ph.D.c.
Σαλταούρας Γιώργος, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.
Μασούρα Ιωάννα, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.
Παπαχρήστος Παρασκευάς, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

×
×