738
Διατροφή

Κακές τροφές που... αγαπούν τη γραμμή σας

15 Μαΐου 2015
της Βασιλικής Γουργούλη

«Ανθεκτικοί» μύθοι

Τα τελευταία χρόνια βομβαρδιζόμαστε κυριολεκτικά με πληροφορίες γύρω από την διατροφή μας. Ακούμε και διαβάζουμε, για το τι πρέπει να τρώμε, πώς θα χάσουμε βάρος, ποιες τροφές είναι υγιεινές και ποιες μπορούν να βλάψουν τον οργανισμό μας. Παρ' όλη την ενημέρωση όμως, επικρατούν ακόμη αρκετοί διατροφικοί μύθοι για ορισμένες τροφές, που για διάφορους λόγους μπορεί να χαρακτηρίζονται άδικα ως "κακές". Μάθετε ποιες είναι αυτές οι "κακές" τροφές, που όχι μόνο κακό δεν σας κάνουν...αλλά –αντίθετα- αγαπούν και τη γραμμή σας!

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

JS Vander Wal, A Gupta, P Khosla and N V Dhurandhar, Egg breakfast enhances weight loss, Ιnternational Journal of Obesity (2008) , published online 5 August 2008

WCRF International. Food, Nutrition, Physical Activity and the Prevention of Cancer: a Global PerspectiveHonikel K-O (2008). Meat – an essential part of a balanced diet. Fleischwirtschaft International 4:21-26

Williamson CS, Foster RK, Stanner SA and Buttriss JL (2005). Red Meat in the Diet. Nutrition Bulletin 30:323-355

Bessesen, D.H. The Role of Carbohydrates in Insulin Resistance. Journal of Nutrition (2001)131: 2782S – 2786S

Michael B. Zemel, PhD, FACN, The Role of Dairy Foods in Weight Management, The University of Tennessee, Knoxville, Tennessee Received September 9, 2005

Higdon J. et al (2006). Coffee and health: a review of recent human research. Critical Reviews in Food Science and Nutrition 46(2):101-23

JANET POLIVY, PhD, Psychological Consequences of Food Restriction, 1996 American Dietetic Association

  • Βασιλική Γούργουλη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
×
×