738
Διατροφή

7 τροφές πλούσιες σε Bιταμίνη C

26 Ιανουαρίου 2016

Η βιταμίνη C έχει τεράστια σημασία για τον ανθρώπινο οργανισμό και είναι αναγκαία για τις διάφορες μεταβολικές λειτουργίες, όπως η σύνθεση του κολλαγόνου, η διατήρηση της σταθερότητας των αιμοφόρων αγγείων, ο μεταβολισμός των αμινοξέων και η απελευθέρωση των διαφόρων ορμονών στα επινεφρίδια, ενώ βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου από τις τροφές.

Η Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση (ΣΗΔ) για τους ενήλικους άνδρες είναι 90 mg και για τις γυναίκες 75 mg. Οι 7 πιο πλούσιες πρόσληψης βιταμίνης C τροφές, σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) είναι:

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

USDA: Dietary Guidelines for Americans, 2005

  • Τόνια Καραγιάννη Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Ph.D.c.

    H Τόνια Καραγιάννη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, υποψήφια διδάκτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc.) στην κλινική διατροφή. Είναι επιστημονική συνεργάτης της medΝutrition και παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες στο γραφείο της στο Βόλο.

×
Σας ενδιαφέρει επίσης:
×