738
Διατροφή

9 τρόποι για να μαγειρέψεις ψάρι

Τα ψάρια αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής, καθώς είναι τροφές με πλούσιαδιατροφική αξία, και συστήνεται να καταναλώνονται τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Αποτελούν πλούσια πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας και αμινοξέων, τα οποία είναι απαραίτητα για τη δόμηση των ιστών και την αποκατάσταση των φθορών τους. Σε σύγκριση με το κρέας, το λίπος των ψαριών είναι διαφορετικό. Ακόμη και τα πιο λιπαρά ψάρια δίνουν χαμηλότερες θερμίδες σε σχέση, για παράδειγμα, με το κοτόπουλο με πέτσα ή με άλλα είδη κρέατος που είναι πλούσια σε κορεσμένο λίπος. Γι' αυτόν τον λόγο, τα ψάρια μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια το κρέας ως προς την πρωτεϊνική τους περιεκτικότητα.

  • Μαρία Νικολιδάκη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Μαρία Νικολιδάκη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με επιπλέον εξειδίκευση στην συμβουλευτική και συμπεριφοριστική αντιμετώπιση της διαχείρισης βάρους και διαφόρων θεμάτων άμεσα σχετιζόμενων με τη διατροφή. Παρέχει τις διαιτολογικές της υπηρεσίες σε γραφείο στο Ηράκλειο της Κρήτης, παράλληλα με άλλες δράσεις που άπτονται άμεσα της διαιτολογικής της ιδιότητας.

×
×