738
Διατροφή

Ποια είναι τα κατάλληλα δημητριακά για σένα;

10 Ιουνίου 2014

Ανέκαθεν ήταν γνωστή η θρεπτική αξία τωνδημητριακών, γι'αυτό και στην ελληνική μυθολογία, η θεά προστάτιδα όλης της γεωργίας ήταν η Δήμητρα. Τασιτηρά συνιστούν και όπως προβλέπεται θα συνεχίσουν να συνιστούν το κυριότερο προϊόν της αγροτικής παραγωγής παγκοσμίως, ενώ αποτελούν την βάση της διατροφικής πυραμίδας. Η βάση της ημέρας μας είναι επίσης συνυφασμένη με τα δημητριακά πρωινού.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Borneo R, León AE. Whole grain cereals: functional components and health benefits.

Food Funct. 2012 Feb;3(2):110-9.Food and Agricultural Organisation (FAO), High Level Expert Forum-How to feed the world 2050, Global agriculture towards 2050, Rome 12-13 October 2009

Harvard School of Public Health, Food pyramids and plates: what should you really eat?, accessed on 03/2013, available at: http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/pyramid-full-story/

  • Ειρήνη Κύρα Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    H Eιρήνη Κύρα είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc. - MMedSci) στην παχυσαρκία και στη διαχείριση του βάρους. Τον περισσότερο επαγγελματικό της χρόνο καταλαμβάνουν οι διαιτολογικές της συνεδρίες στην περιοχή όπου μεγάλωσε, το Νέο Κόσμο, βοηθώντας εξατομικευμένα κάποιον να βελτιώσει τη διατροφή και το βάρος του.

×
×