640
Δίαιτα

10 tips για δίαιτα χωρίς στερήσεις

της Εύας Ανδρέου
13 Ιουνίου 2013
1 λεπτό να διαβαστεί
10 tips για δίαιτα χωρίς στερήσεις

 

Φρούτα και λαχανικά παντού

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ο καλύτερος τρόπος να για να φτάσουμε εύκολα στον κορεσμό όταν κάνουμε δίαιτα. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και στο αίσθημα του κορεσμού, ενώ παράλληλα, οι μεγάλες ποσότητες νερού που περιέχουν συμβάλλουν σημαντικά στη διαδικασία ενυδάτωσης του σώματος. Ειδικά τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά περιέχουν πολλά φυσικά αντιοξειδωτικά. Δροσιστείτε με φρέσκες σαλάτες οι οποίες μπορούν να περιέχουν και φρούτα. Κάντε ευφάνταστους συνδυασμούς με φρούτα και λαχανικά όλες τις ώρες τις ημέρας και δεν θα νιώσετε ποτέ άδειο το στομάχι σας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Elaine Magee, MPH RD, Get More Out of Each Day: Quick Tricks for Diet, Exercise, Stress, [Internet], 2012, Available from: http://www.webmd.com/balance/diet-exercise-stress-10/ten-diet-tips?page=3

Phelan S, Lang W, Jordan D and Wing RR (2009) Use of artificial sweeteners and fat-modified foods in weight loss maintainers and always-normal weight individuals. International Journal of Obesity advance online publication 28 July 2009; doi: 10.1038/ijo.2009.147

Μαρία Χασαπίδου, Άννα Φαχαντίδου, Διατροφή για Υγεία, Άσκηση και Αθλητισμό,Θεσσαλονίκη 2002

Karen Stein. High-Protein Low-Carbohydrate diets: Do They Work?, Journal of the American Dietetic Association. Volume 100, Issue 7. July 2000, Pages 760-761

  • Εύα Ανδρέου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Εύα Ανδρέου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Θεσσαλονίκη και εργάζεται σαν Διατροφολόγος – Διαιτολόγος από το 2008 αρχικά στην Κατερίνη και έπειτα στην Αθήνα. Είναι μέλος της ομάδας του mednutrition από το 2011.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.
×
×