739
Δίαιτα

Ροφήματα: σύμμαχος στο αδυνάτισμα

03 Ιουνίου 2015
της Κυριακής Καλδαρίδου
  • Κεφάλαιο δίαιτα:
  • Τι πρέπει να καταναλώνω και τι θα ήταν καλό να αποφεύγω;
  • Ο καφές παχαίνει;
  • Πόσο νερό θα πρέπει να πίνω στη διάρκεια της ημέρας;
  • Πειράζει να βάλω μέλι στο τσάι μου;

Τα ερωτήματα πολλά, η σύγχυση μεγάλη. Τα ροφήματα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια απώλειας σωματικού βάρους, διότι συμβάλλουν στη ρύθμιση της πείνας και παράλληλα στην ενυδάτωση του οργανισμού και επομένως στην καλύτερη λειτουργία του. Ποια ροφήματα όμως θα πρέπει να εντάξει στο καθημερινό του διαιτολόγιο ένας άνθρωπος που προσπαθεί να χάσει βάρος; Ας μη ξεχνάμε πως ένας «αθώος» καφές γνωστής αλυσίδας καφετεριών μπορεί να φτάσει και τις 500 θερμίδες! Παρακάτω θα δούμε πώς μπορείτε να απολαύσετε τα αγαπημένα σας ροφήματα χωρίς ενοχές, ενώ παράλληλα θωρακίζετε τον οργανισμό σας με θρεπτικά συστατικά.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Rick Hursel and Margriet S Westerterp-Plantenga (2013) Catechin- and caffeine-rich teas for control of body weight in humans. Am J Clin Nut, 1682-1693.

Olivia J Phung, William L Baker, Leslie J Matthews, Michael Lanosa, Alicia Thorne, and Craig I Coleman (2010) Effect of green tea catechins with or without caffeine on anthropometric measures: a systematic review and meta-analysis. Am J Clin Nutr,73-81.

Rebecca Muckelbauer, Giselle Sarganas, Anke Gruneis, and Jacqueline Muller-Nordhorn (2013) Association between water consumption and body weight outcomes: a systematic review. Am J Clin Nutr,282-299.

ArneAstrup, Toubro, Stephen Canon, Pia Hem, Lezf Breum, and Jop Madsen (1990) Cafeine: a double-blind, placebo-controled study of its thermogenic, metabolic, and cardiovascular efects in healthy volunters. Am J Clin Nutr, 759-767.

  • Κυριακή Καλδαρίδου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Σπούδασε στο τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου αποφοίτησε το 2010. Στην πτυχιακή της μελέτη ασχολήθηκε με το Σακχαρώδη διαβήτη στα ηλικιωμένα άτομα. 

×
×