Συστάσεις Διατροφής

Ξεχάστε το τσιμπολόγημα μια για πάντα!

12 Μαρτίου 2017
1 λεπτό να διαβαστεί
gynaika pou pinei tsai

Photo source: www.pexels.com

Ξεκινήστε κρατώντας ένα ημερολόγιο διατροφής: θα συνειδητοποιήσετε πόσο και τι τρώτε, αλλά και τι ακριβώς σας οδηγεί στο τσιμπολόγημα

Πηγή: eutrofia.gr

Υπάρχουν στιγμές που δεν μπορείτε να αντισταθείτε σε ό,τι δείτε μπροστά σας, ακόμα και σε κάτι που υπό άλλες συνθήκες δε θα ήταν και τόσο θελκτικό; Υπάρχουν στιγμές μέσα στην ημέρα που πιάνετε τον εαυτό σας να τσιμπολογάει χωρίς ιδιαίτερο λόγο;

Οι Διαιτολόγοι-Διατροφολόγοι του Ευτροφία σας δίνουν τη λύση μέσα από 5 βήματα:

Παρατηρήστε το

Προκειμένου να μπορείτε να περάσετε στη δράση, είναι σημαντικό να ξέρετε τί κάνετε και γιατί το κάνετε. Σταματήστε λοιπόν για μία στιγμή και παρατηρήστε σε ποιές χρονικές στιγμές της ημέρας συμβαίνει και με τί μπορεί να σχετίζεται: είναι μόλις επιστρέψατε από τη δουλειά και πεινάτε; είναι μόλις πέρασε από το μυαλό μας μία αγχωτική ή στενάχωρη σκέψη; είναι απλώς επειδή είναι εκεί και βαριέστε;

Μείνετε απασχολημένοι

Επειδή η έλλειψη ενδιαφέροντος ή ασχολίας είναι ένας συχνός παράγοντας που οδηγεί στο τσιμπολόγημα, προσπαθήστε να μείνετε απασχολημένοι τις ώρες που έχετε εντοπίσει ως περισσότερο δύσκολες. Καταπιαστείτε με κάτι που σας ευχαριστεί και που δε συνδυάζεται με την κατανάλωση φαγητού, όπως το να μιλήσετε στο τηλέφωνο, να ξεκαθαρίσετε μια ντουλάπα με παλιά αντικείμενα αλλά και φυσικά να πάτε μία βόλτα!

Αλλάξτε γεύση

Η γεύση είναι πολύ πιθανό επίσης να σας παρασύρει και από εκεί που ξεκινήσατε με μία μικρή χούφτα φιστίκια να καταλήξετε να τσιμπολογάτε όλο το απόγευμα. Αν αλλάξετε γεύση όμως θα σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε και να διακόψετε αυτή τη διαδικασία: δοκιμάστε να φάτε ένα φρούτο, να βουρτσίσετε τα δόντια σας ή και να μασήσετε μία τσίχλα ή καραμέλα.

Ενυδατωθείτε

Αδράξτε την ευκαιρία και συνοδέψτε τη δύσκολη αυτή ώρα με νερό ή άλλα ενυδατικά υγρά όπως τσάι ή καφέ (ο καφές βοηθάει και στην αλλαγή της γεύσης επομένως μπορεί να έχει διπλό αποτέλεσμα). Θα σας βοηθήσει να ελέγξετε το τσιμπολόγημα, μένοντας ενυδατωμένοι παράλληλα.

Όχι στις τύψεις

Οτιδήποτε σας κάνει να νιώθετε άσχημα γι’ αυτό έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να σας χαλάσει τελείως τη διατροφή σας. Επομένως προσπαθήστε κάθε στιγμή για το καλύτερο που μπορείτε και υιοθετήστε μια καλή συμπεριφορά την ώρα που τρώτε (π.χ. τρώτε καθιστοί και ήρεμα αντί όρθιοι και γρήγορα).

Μη χάνετε χρόνο λοιπόν! Δοκιμάστε τα και τα δείτε διαφορά!

  • Λαμπροπούλου Μέμα
    Λαμπροπούλου Μέμα Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., CISSN

    Η Μέμα Λαμπροπούλου είναι Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, απόφοιτος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης. Εργάζεται στο Ευτροφία, το πρώτο διατροφικό εργαστήρι στην Πάτρα.

  • Μαρκέλλα Συμεοπούλου
    Μαρκέλλα Συμεοπούλου Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Μαρκέλλα Συμεοπούλου είναι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, με μεταπτυχιακή ειδίκευση (M.Sc-MedSci) στην Παχυσαρκία και Διαχείριση Βάρους. Εργάζεται στην Πάτρα στο Διαιτολογικό γραφείο- Διατροφικό εργαστήρι Ευτροφία.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.