Συστάσεις Διατροφής

Αναγνωρίζεις την πρωτεΐνη στο πρωινό σου;

12 Μαΐου 2015
387 Προβολές
2 λεπτά να διαβαστεί
Αναγνωρίζεις την πρωτεΐνη στο πρωινό σου;

Όλοι λένε γι' αυτήν την απαραίτητη πρωτεΐνη που χρειαζόμαστε γιατί μας χορταίνει και μας κρατάει χορτάτους -και έτσι δεν τρώμε πολύ, άρα γλιτώνουμε θερμίδες και αύξηση βάρους- ενώ, μας βοηθάει να διατηρήσουμε και τη μυϊκή μας μάζα χωρίς να μας λείπει η δύναμη ακόμη και στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Μας χορταίνει το ίδιο η ζωική ή φυτική πρωτείνη; Πόσο είναι εύκολο να την έχουμε στο πρωινό μας. Για να δούμε, στο slideshow παρακάτω κατά πόσο στο δικό σας πρωινό υπάρχει πρωτεΐνη;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Fuller NR, Caterson ID, Sainsbury A, Denyer G, Fong M, Gerofi J, Baqleh K1, Williams KH, Lau NS, Markovic TP. The effect of a high-egg diet on cardiovascular risk factors in people with type 2 diabetes: the Diabetes and Egg(DIABEGG) study-a 3-mo randomized controlled trial. Am J Clin Nutr. 2015 Apr;101(4):705-13.

Pedersen AN, Cederholm T. Health effects of protein intake in healthy elderly populations: a systematic literature review. Food Nutr Res. 2014 Feb 11;58.

Rong Y, Chen L, Zhu T, Song Y, Yu M, Shan Z, Sands A, Hu FB, Liu L. Egg consumption and risk of coronary heart disease and stroke: dose-response meta-analysis of prospective cohort studies. BMJ. 2013 Jan 7;346:e8539.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.