740
Fitness

Ασκήσεις για να δυναμώσουμε και να γραμμώσουμε την κοιλιά μας

29 Μαΐου 2014
της Μάντη Περσάκη
mandy persaki

Photo source: www.bigstockphoto.com

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, διπλωματούχος στην ειδικότητα Pilates μας καθοδηγεί υποδεικνύοντας τρόπους να γυμνάσουμε εύκολα διάφορα μέρη στο σώμα μας, συνδυάζοντας πάντα άσκηση και διατροφή.

Περισσότερες ασκήσεις μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο www.mandypersaki.gr

Διάταση πλάγιων κοιλιακών

Στρίβω κορμό στο πλάι και μένω 15". Πριν και μετά τις ασκήσεις χρησιμοποιούμε τη διάταση για ζέσταμα και αποθεραπεία.

Ασκηση 1η

Ψηλά ισομετρικά ο κορμός διατηρώ τεντωμένα πόδια και τραβάω μια το ένα μία το άλλο ψηλά. Αν κάποιος έχει πρόβλημα με τον αυχένα κατεβάζει το κεφάλι και το ακουμπάει στο έδαφος . Απο 30'' εως 1'.

askhsh 1 koiliakoi

Ασκηση 2η

Πλάγια θέση ισορροπία σε γλουτό, τεντωμένα πόδια και χέρι. Εκπνέοντας ενώνω αγκώνα γόνατο . Δουλεύω 3Χ10 σε κάθε πλευρά.

askhsh 2 koiliakoi

Ασκηση 3η

Τοποθετούμε αστράγαλο στο γόνατο,τα χέρια είναι δεμένα πίσω απο το κεφάλι και εκπνέοντας ενώνω αντίθερο αγκώνα γόνατο . 1' στην κάθε πλευρά.

akshsh 3 koiliakoi

  • Μάντη Περσάκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

    Είναι καθηγήτρια φυσικής αγωγής και ιδιοκτήτρια 3 γυμναστηρίων με την επωνυμία Pilates by Mandy. Έχει ειδικότητα στην κολύμβηση και στην άσκηση pilates.

×
×