Fitness

Ασκήσεις για να δυναμώσουμε και να γραμμώσουμε την κοιλιά μας

της Μάντη Περσάκη
29 Μαΐου 2014
5082 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
mandy persaki

Photo source: www.bigstockphoto.com

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, διπλωματούχος στην ειδικότητα Pilates μας καθοδηγεί υποδεικνύοντας τρόπους να γυμνάσουμε εύκολα διάφορα μέρη στο σώμα μας, συνδυάζοντας πάντα άσκηση και διατροφή.

Περισσότερες ασκήσεις μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο www.mandypersaki.gr

Γράμμωση στην κοιλιά... Κάντο 7 απλές ασκήσεις!

Διάταση πλάγιων κοιλιακών

Στρίβω κορμό στο πλάι και μένω 15". Πριν και μετά τις ασκήσεις χρησιμοποιούμε τη διάταση για ζέσταμα και αποθεραπεία.


Διαβάστε επίσης: Ανακαλύψτε και δυναμώστε τους κοιλιακούς σας! [Δωρεάν EBOOK]


Ασκηση 1η

Ψηλά ισομετρικά ο κορμός διατηρώ τεντωμένα πόδια και τραβάω μια το ένα μία το άλλο ψηλά. Αν κάποιος έχει πρόβλημα με τον αυχένα κατεβάζει το κεφάλι και το ακουμπάει στο έδαφος . Απο 30'' εως 1'.

askhsh 1 koiliakoi

Ασκηση 2η

Πλάγια θέση ισορροπία σε γλουτό, τεντωμένα πόδια και χέρι. Εκπνέοντας ενώνω αγκώνα γόνατο . Δουλεύω 3Χ10 σε κάθε πλευρά.

askhsh 2 koiliakoi

Ασκηση 3η

Τοποθετούμε αστράγαλο στο γόνατο,τα χέρια είναι δεμένα πίσω απο το κεφάλι και εκπνέοντας ενώνω αντίθερο αγκώνα γόνατο . 1' στην κάθε πλευρά.

akshsh 3 koiliakoi

Άσκηση 4η    

Πόδια λίγο πιο ανοιχτά από τους αγκώνες, τεντώνω χέρια πίσω από το κεφάλι εισπνέοντας σφίγγω τη κοιλιά πολύ καλά και γέρνω το κορμό μπροστά, εκπνέοντας ανεβάζω κορμό και ισιώνω πλάτη. 3Χ15.

askhsh 1 gernw mprosta

Άσκηση 5η

Χέρια δεμένα στη μέση το ένα πόδι πατάει το άλλο στη μύτη του ποδιού, εκπνέοντας κατεβάζω το κορμό και ανεβάζω το γόνατο μέχρι να φτάσει κοντά στο στήθος. 30 επαναλήψεις στο κάθε πόδι.

akshsh 2 anevokatevazw to podi

 

Άσκηση 6η

Ένα πόδι πατάει στη μύτη το ένα χέρι πίσω από το κεφάλι εκπνέοντας ενώνω αντίθετα αγκώνα - γόνατο. 1΄στη κάθε πλευρά.

askhsh 3 antitheto podi xeri

 

Άσκηση 7η

Διάταση: Δένω χέρια και τα τεντώνω πίσω και πάνω διαγώνια, δημιουργώντας μια μικρή υπερέκταση στη μέση, διατείνουμε τους κοιλιακούς μας. Μένω 15"

diataseis

 

 

  • Μάντη Περσάκη
    Μάντη Περσάκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

    Είναι καθηγήτρια φυσικής αγωγής και ιδιοκτήτρια 3 γυμναστηρίων με την επωνυμία Pilates by Mandy. Έχει ειδικότητα στην κολύμβηση και στην άσκηση pilates.