743
Συστάσεις Διατροφής

Γιατί να προτιμήσω ολική άλεση;

Η σύσταση για αντικατάσταση των ραφιναρισμένων προϊόντων με προϊόντα ολικής άλεσης είναι πολύ συχνή στις μέρες μας. Ξέρετε όμως γιατί είναι τόσο σημαντικό να προτιμούμε τα ολικής άλεσης προϊόντα; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά τους σε σχέση με τα ραφιναρισμένα και ποια τα οφέλη τους για την υγεία;

error messagebox
00:00

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Aune D, Norat T, Romundstad P, Vatten LJ. Whole grain and refined grain consumption and the risk of type 2 diabetes: a systematic review and dose-response meta-analysis of cohort studies. Eur J Epidemiol. 2013 Nov;28(11):845-58. doi: 10.1007/s10654-013-9852-5. Epub 2013 Oct 25.

Tang G, Wang D, Long J, Yang F, Si L. Meta-analysis of the association between whole grain intake and coronary heart disease risk. Am J Cardiol. 2015 Mar 1;115(5):625-9. doi: 10.1016/j.amjcard.2014.12.015. Epub 2014 Dec 18.

VTT Symposium on Wholegrain and human health (2001) Proceedings of the International Symposium, Finland, June 13-15, 2001. Technical Research Centre of Finland (VTT), pp. 1-145

×
×