640
Fitness

Αποκτήστε τους κοιλιακούς των ονείρων σας

06 Μαΐου 2016
1 λεπτό να διαβαστεί
Αποκτήστε τους κοιλιακούς των ονείρων σας

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ποιοι είναι οι βασικοί κοιλιακοί μύες;

  • Ορθός κοιλιακός: κάμπτει τον κορμό προς τα μπροστά και προς τα πλάγια.
  • Έξω λοξός κοιλιακός: κάμπτει τον κορμό εμπρός και πλάγια και στρίβει τον κορμό προς την αντίθετη κατεύθυνση.
  • Έσω λοξός κοιλιακός: κάμπτει τον κορμό προς τα εμπρός και κάμπτει και στρέφει τον κορμό προς την πλευρά του.
  • Eγκάρσιος κοιλιακός: ελαττώνει τον όγκο της κοιλιακής χώρας και σταθεροποιεί τον κορμό.
  • Tετράγωνος οσφυϊκός - λαγονοψοίτης - πολυσχιδής: αρκετά σημαντικοί παράπλευροι μύες που βοηθούν στην κινητικότητα και την λειτουργικότητα των κοιλιακών μυών.

Διαβάστε επίσης: Ανακαλύψτε και δυναμώστε τους κοιλιακούς σας! [Δωρεάν EBOOK]


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Μανδρούκας Κωνσταντίνος, Λειτουργία των κοιλιακών και ραχιαίων μυών, Θεσσαλονίκη 1996

Frederic Delavier, Προπόνηση για αύξηση της Μυϊκής Δύναμης, Αθήνα 2009

  • Δημήτρης Κρινάκης
    Δημήτρης Κρινάκης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

    Ο Κρινάκης Δημήτριος είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας, εργάζεται ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Personal Studio Fitness Together και συνεργάζεται με το έγκυρο site www.mednutrition.gr

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.