Fitness

Κυκλική Προπόνηση

του Πασχάλη Κεχλιμπάρη
02 Δεκεμβρίου 2015
16839 Προβολές
2 λεπτά να διαβαστεί
kykliki proponisi

Τι περιλαμβάνει η κυκλική προπόνηση;

Η κυκλική προπόνηση είναι μία συνδυαστική μέθοδος εξάσκησης. Περιλαμβάνει 8-12 ασκήσεις (ποτέ δύο συνεχόμενες που γυμνάζουν την ίδια μυϊκή ομάδα) και γίνονται συνεχόμενα χωρίς διάλειμμα με κυκλικό τρόπο. Κάθε άσκηση διαρκεί 30-60 sec ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου. Μόλις τελειώσει ένας κύκλος ακολουθεί ξεκούραση 2-3 δευτερολέπτων. Συνήθως, γίνονται 2-3 κύκλοι και στόχος είναι η μέγιστη καύση θερμίδων, η βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας και της μυϊκής αντοχής.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Physiological Reviews Published 1 January 2012 vol. 92 no.1, 157-191 DOL:10.1152/physrev.00012.2011

American College of Sports Medicine Position Stand 30(6):975-991 1998

  • Πασχάλης Κεχλιμπάρης
    Πασχάλης Κεχλιμπάρης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Α.Π.Θ.