Fitness

Κυκλική Προπόνηση

02 Δεκεμβρίου 2015
1 λεπτό να διαβαστεί

Η κυκλική προπόνηση είναι μία συνδυαστική μέθοδος εξάσκησης. Περιλαμβάνει 8-12 ασκήσεις (ποτέ δύο συνεχόμενες που γυμνάζουν την ίδια μυϊκή ομάδα) και γίνονται συνεχόμενα χωρίς διάλειμμα με κυκλικό τρόπο. Κάθε άσκηση διαρκεί 30-60 sec ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου. Μόλις τελειώσει ένας κύκλος ακολουθεί ξεκούραση 2-3 δευτερολέπτων. Συνήθως, γίνονται 2-3 κύκλοι και στόχος είναι η μέγιστη καύση θερμίδων, η βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας και της μυϊκής αντοχής.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Physiological Reviews Published 1 January 2012 vol. 92 no.1, 157-191 DOL:10.1152/physrev.00012.2011

American College of Sports Medicine Position Stand 30(6):975-991 1998

  • Πασχάλης Κεχλιμπάρης
    Πασχάλης Κεχλιμπάρης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Α.Π.Θ.

    Ο Πασχάλης Κεχλιμπάρης είναι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί πάνω στο personal training,στα ομαδικά προγράμματα, στην αποκατάσταση τραυματισμών και το pilates. Εργάζεται ως personal trainer κατ'οίκων αλλά και σε γυμναστήρια.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.