750
Άλλες Παθήσεις

Aφυδατωμένος μέσα στη θάλασσα;

24 Αυγούστου 2015
της Μαρίας-Σοφίας Πελαγίδου

Το καλοκαίρι, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας, οι ανάγκες σε υγρά είναι αυξημένες, επομένως οκίνδυνος της αφυδάτωσης καραδοκεί. Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από χρόνια αφυδάτωση χωρίς να το γνωρίζουν. Η ήπιας μορφής αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους, αδυναμία συγκέντρωσης, μειωμένη απόδοση,δυσκοιλιότητα, ναυτία και λοιμώξεις του ουροποιητικού. Aκόμη και μια μείωση υγρών κατά 2% μπορεί να προκαλέσει κόπωση και απώλεια διαύγειας. Η έλλειψη νερού είναι ο νούμερο ένα υπαίτιος για το σύνδρομο της χρόνιας κόπωσης.

Συστήνουμε τη λήψη τουλάχιστον ενός λίτρου νερού την ημέρα κατά μέσο όρο, μαζί με την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό, όπως π.χ. τα φρούτα. Υιοθετείστε τη συνήθεια να τρώτε φρούτα για σνακ δύο φορές την ημέρα Το καρπούζι και τα αγγούρια είναι από τις καλύτερες πηγές νερού, ενώ περιέχουν επίσης και ηλεκτρολύτες. Φρόντισε να τα καταναλώνεις τακτικά, ολόκληρα ή και σε χυμούς.

Να θυμάστε να αφουγκράζεστε το σώμα σας, αν δουλεύετε πολλές ώρες με το μυαλό, ίσως χάσετε την επαφή με το σώμα σας, χαλάρωστε και δείτε αν διψάτε.

  • Μαρία-Σοφία Πελαγίδου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Γεννήθηκε στο Πειραιά το 1986. Σπούδασε στο τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ , εκπόνησε πτυχιακή εργασία με θέμα: «Αλκοόλ και Ναρκωτικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ».Έκανε πρακτική άσκηση στο νοσοκομείο «Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας Πειραιά "Άγιος Παντελεήμων". Κατά τη διάρκεια των σπουδών της εργάστηκε σε επώνυμο Κέντρο Διαιτολογικής Υποστήριξης στο τομέα των τροφίμων .

×

×