738
Διατροφή

Ποιο κόκκινο κρέας είναι καλό να επιλέγουμε;

04 Απριλίου 2017
kokkino kreas

Photo source: www.bigstockphoto.com

Αν υπάρχει κάποιο τρόφιμο που έχει κατηγορηθεί όσο κανένα άλλο, αυτό αδιαμφισβήτητα είναι το κόκκινο κρέας.

Το μοσχαρίσιο και το χοιρινό κρέας έχουν μπει στο μικροσκόπιο των επιστημόνων -και δικαίως, μιας και πολύ συχνά πλέον καταλήγει στο πιάτο μας. Πολυάριθμες πλέον επιστημονικές μελέτες αναλύουν τη διατροφική του αξία, προσπαθώντας να απαντήσουν στο ερώτημα εάν τελικά μας είναι απαραίτητο, κυρίως όμως εξετάζουν τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να ελλοχεύει η αυξημένη κατανάλωσή του. Πόσο συχνά λοιπόν μπορούμε να το τρώμε; Ποιο κόκκινο κρέας είναι καλό να επιλέγουμε; Αυτά και άλλα πολλά, συζητήσαμε με την Φωτεινή Γεωργίου, στην εκπομπή «Υγεία πάνω από όλα» στον ANT1, το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου.

Παρουσιάσαμε αναλυτικά τα μέρη του χοιρινού και του μοσχαριού – τα είδη, δηλαδή, του κόκκινου κρέατος που συνηθέστερα τρώμε. Ποια κομμάτια έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος και σε θερμίδες, άρα είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε; Πόσο κρέας μπορούμε να τρώμε, αλλά και πόσο συχνά, προκειμένου να διατηρούμε ένα καλό προφίλ υγείας; Υπό ποιες προϋποθέσεις το κρέας μπορεί να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής μας. Συζητήσαμε επίσης, σε ποιες ομάδες ατόμων αλλά και σε ποιες ηλικίες το κρέας είναι ωφέλιμο, αλλά και απαραίτητο.

Τέλος, παρουσιάσαμε εύγεστες και θρεπτικές μαρινάδες, προκειμένου το ψήσιμο στα κάρβουνα να γίνει πιο υγιεινό.

Δείτε περισσότερα στο παρακάτω video:

  • Ιωάννα Κατσαρόλη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Ιωάννα Κατσαρόλη είναι Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διατροφή Αθλητών και Αθλούμενων. Διατηρεί διαιτολογικό γραφείο στη Χαλκίδα, είναι επιστημονικός συνεργάτης του medNutrition και συγγραφέας του βιβλίου «Μερίδες: Το μέγεθος... μετράει».

×
Σας ενδιαφέρει επίσης:
×