640
Δίαιτα

Γεμίστε με θρεπτικά συστατικά το βραδινό σας

03 Οκτωβρίου 2017
1 λεπτό να διαβαστεί
vradino me threptika systatika

Photo source: www.bigstockphoto.com

Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη πίεση και υποχρεώσεις είτε εργαζόμαστε είτε όχι. Οι περισσότεροι περιμένουμε το βραδινό να δούμε την οικογένειά μας ή τον σύντροφό μας είτε απλά να χαλαρώσουμε. Φανταστείτε λοιπόν να φτάνει η ώρα του βραδινού φαγητού μετά από μία κουραστική ημέρα.

Αυτά που θα μπορούσαν να συμβούν είναι:

  1. Να παραγγείλετε απ’ έξω γιατί δεν έχετε τον χρόνο να μαγειρέψετε.
  2. Να φτιάξετε κάτι γρήγορο αλλά αρκετά λιπαρό. Τα υγιεινά γεύματα είναι χρονοβόρα και άνοστα.
  3. Να καταναλώσετε σνακς όπως γιαούρτι ή φρούτα ή τοστ ή όλα τα παραπάνω! Εσείς δεν τρώτε φαγητό το βράδυ διότι προσέχετε το βάρος σας.
  4. Να μην μαγειρέψετε τίποτα και να μείνετε νηστικοί! Θέλετε να αδυνατίσετε και πιστεύετε πως το βραδινό σας παχαίνει.

Κατά καιρούς όλοι μας έχουμε ζήσει ένα ή περισσότερα από τα παραπάνω πιθανά σενάρια.

Και τώρα ας έρθουμε στην πραγματικότητα και ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας. Όλα τα παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο από δικαιολογίες. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω, αλλά ας αναλύσουμε και το γιατί.

Σενάριο Α: Δεν έχετε χρόνο

Είμαι βέβαιη ότι πράγματι δεν έχετε τον χρόνο. Είμαι εξίσου σίγουρη όμως ότι σε αυτήν την μισή ώρα που θα κάνει το delivery να σας φέρει το junk food εσείς θα έχετε μαγειρέψει ένα θρεπτικότατο και νοστιμότατο βραδινό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε προνοήσει και να έχετε αποθηκεύσει τα κατάλληλα υλικά στα ντουλάπια της κουζίνας σας!

Σενάριο Β: Θέλετε κάτι υγιεινό και νόστιμο

Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώντας κρέμα γάλακτος, αλλαντικά και πολλά τυριά μπορείτε να φτιάξετε ένα εύγεστο βραδινό και σε σύντομο χρονικό διάστημα, όμως είναι μύθος ότι τα υγιεινά γεύματα είναι χρονοβόρα και άνοστα. Αντιθέτως μπορεί κάποιος να φτιάξει πολύ γρήγορα, φοβερά νόστιμα πιάτα με πολύ θρεπτικά συστατικά. Σε λίγο θα σας δώσω αρκετές τέτοιες ιδέες!

Σενάριο Γ: Προσοχή στα σνακ

Δεν είναι κακή ιδέα να φάτε κάποιο ελαφρύ σνακ αντί για βραδινό εάν θέλετε να προσέξετε το βάρος σας. Το κακό θα προκύψει εάν τα φάτε όλα μαζί! Είναι απίστευτο πόσες θερμίδες μπορείτε να καταναλώσετε τρώγωντας τέτοια σνακς!

Σενάριο Δ: Μικρά και συχνά γεύματα

Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ο καταλληλότερος τρόπος μείωσης βάρους είναι μία διατροφή με μικρά και συχνά γεύματα. Όσο παράξενο κι αν σας ακούγεται για να αδυνατίσετε πρέπει να τρώτε. Ο μεταβολισμός σας είναι σαν μία μηχανή που για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει να της παρέχετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στην κατάλληλη ποσότητα καθόλη την διάρκεια της ημέρας, από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Ας πάρουμε, λοιπόν, μια γεύση από νόστιμα και γρήγορα βραδινά γεύματα, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά!

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

25 – 15 minutes healthy dinner ideas - https://gr.pinterest.com/pin/68730514908/

Dreher M and Davenport AJ. Hass Avocado Composition and Potential Health Effects. Critical Reviews in Food Science and Nutrition. 2013;53:738-750.

The British Dietetic Association. Food Fact Sheet: Fats, Getting the balance right.

  • Μαρία Περπερίδη
    Μαρία Περπερίδη Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Μαρία Περπερίδη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με επιπλέον μεταπτυχιακή εξειδίκευση (MSc) στην παχυσαρκία και στον Σακχαρώδη Διαβήτη. Εργάζεται στο Μεσολόγγι, όπου διατηρεί νόμιμο διαιτολογικό γραφείο.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.