Δίαιτα

Ποιος τρόπος μείωσης του βάρους είναι πιο αποτελεσματικός;

20 Φεβρουαρίου 2016
5127 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
Ποιος τρόπος μείωσης του βάρους είναι πιο αποτελεσματικός;

Photo source: www.bigstockphoto.com

Ο αποτελεσματικότερος τρόπος για την απώλεια βάρους, είναι η αλλαγή των διατροφικών σας συνηθειών, σε συνδυασμό με την αύξηση της σωματικής σας δραστηριότητας.

Όταν υπάρχει πολύ αυξημένο βάρος, δηλαδή ΔΜΣ>40, τότε η βαριατρική χειρουργική αποτελεί την ενδεδειγμένη επιλογή, υπό προυποθέσεις. Ωστόσο, και πάλι, μετά την επέμβαση, θα πρέπει να τροποποιηθούν οι διατροφικές συνήθειες του ατόμου, ώστε να έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Συμβουλευτείτε ένα διαιτολόγο

Γι΄αυτό, αν δείτε ότι αυξάνεται το βάρος σας σταδιακά και ότι δεν μπορείτε να το διαχειριστείτε, επιλέξτε να επισκεφθείτε ένα διαιτολόγο της περιοχής σας, για να αναζητήσετε συμβουλές, συστάσεις, καθοδήγηση. Διαβάστε το βιογραφικό του, για να δείτε ότι είναι πτυχιούχος διαιτολόγος -τα υπόλοιπα μετά είναι θέμα χημείας μαζί του/της.

Μην καταφύγετε σε δίαιτες αστραπή. Μπορεί να σας βοηθήσουν να επιτύχετε μεγάλη απώλεια βάρους σε μικρό χρονικό διάστημα, όμως τα αποτελέσματα δεν θα διαρκέσουν. Μόλις περάσει το χρονικό διάστημα της δίαιτας, θα αποκτηθεί ξανά το βάρος που είχατε πριν τη δίαιτα και σχεδόν σίγουρα θα αυξηθεί και περισσότερο το βάρος σας(φαινόμενο γιο γιο).

Τι συμβαίνει με τις επώνυμες δίαιτες;

Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας και στις επώνυμες δίαιτες (δίαιτα Άκτικνς, Ντουκάν κ.ά.) οι οποίες είναι μεταμφιεσμένες χημικές δίαιτες. Και επειδή οι απόκριες πέρασαν και οι μάσκες έπεσαν, θα έλεγα να στραφείτε στην αρχή του άρθρου μου και στην αλλαγή του τρόπου φιλοσοφίας που έχετε περί της διατροφής.

Τα σκευάσματα αδυνατίσματος και η φαρμακευτική αγωγή, χωρίς την αλλαγή διατροφικών συνηθειών, από μόνα τους δεν μπορούν να φέρουν κάποιο αποτέλεσμα στην απώλεια βάρους- διαβάστε και τις οδηγίες τους- το λένε ξεκάθαρα: "στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής". Εδώ, θα ήθελα να προσθέσω ότι "στο τέλος της ημέρας" δεν έχετε 20-30-40 ευρώ λιγότερα στη τσέπη σας, αλλά και ένα ανυπολόγιστο ψυχολογικό κόστος, μιας και πάλι θα έχετε κάνει άλλη μια προσπάθεια χωρίς αποτέλεσμα.

Συμπερασματικά

Έτσι, καταλήγουμε πάλι στο ίδιο στο συμπέρασμα: ότι η αλλαγή των διατροφικών σας συνηθειών, είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος απώλειας βάρους και διατήρησής του σε φυσιολογικά επίπεδα. Απλώς πιστέψτε σε εσάς!