Συστάσεις Διατροφής

6 τρικ για ...5 γεύματα την ημέρα!

26 Μαΐου 2015
1 λεπτό να διαβαστεί
6 τρικ για ...5 γεύματα την ημέρα!

Photo source: www.bigstockphoto.com

  1. Το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο της ημέρας και γι’ αυτό δεν πρέπει να παραλείπεται. Μπορείτε το πρωί να ξυπνάτε πιο νωρίς, ούτως ώστε να έχετε αρκετό χρόνο να ετοιμάστε το πρωινό σας γεύμα (πχ γάλα ημιαποβουτυρωμένο και δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης ή ψωμί πολύσπορο με φυτική μαργαρίνη και μέλι) ή αν δεν προλαβαίνετε, να πάρετε απ’ έξω ένα κουλούρι Θες/νίκης ή 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα. 
  2. Επίσης, καλό είναι το πρωί να προγραμματίσετε τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας και να ετοιμάστε την ποσότητα που πρέπει να καταναλώσετε. 
  3. Σημαντικό είναι να έχετε πάντα μαζί σας κάποιο φρούτο, κράκερ ή κριτσίνια ή μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ή ακόμη και ανάλατους ξηρούς καρπούς για να μην παραλείπετε τα ενδιάμεσα σνακ.
  4. Το βράδυ μπορείτε να καταναλώσετε την μισή μερίδα από το μεσημέρι ή να ετοιμάζετε κάτι γρήγορο και με λίγες θερμίδες, όπως σαλάτα με τόνο.
  5. Συνδυάστε υδατάνθρακες και πρωτεΐνη (πχ σαλάτα και αυγό ή τόνο) καθώς έτσι θα έχετε το αίσθημα του κορεσμού για περισσότερο χρόνο. 
  6. Τέλος, μην ξεχνάτε και τα προγράμματα στο κινητό τα οποία μας υπενθυμίζουν τα γεύματα που πρέπει να έχουμε, όπως το Simple Meal Reminder (play.google.com), στο οποίο ρυθμίζουμε τα γεύματα που θέλουμε να έχουμε την ημέρα και ορίζουμε την ώρα υπενθύμισής τους.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Domenica C. How to eat 5 small meals a day,2014

Jeanie Lerche Davis.Plan your day to lose weight, 2010.

  • Θεοδώρα Κατσαρού
    Θεοδώρα Κατσαρού Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

    H Θεοδώρα Κατσαρού είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, και εργάζεται στο διαιτολογικό γραφείο το οποίο διατηρεί από το 2013 επί της οδού Δημοκρίτου 10 στη Σητεία.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.