743
Συστάσεις Διατροφής

Τροφές και ποτά που θα βελτιώσουν την αυτοσυγκέντρωσή σας

07 Απριλίου 2016
της Μαρίας Βησαροπούλου
andras kanei douleia sto pc

Photo source: www.bigstockphoto.com

Παίζει ρόλο στην αυτοσυγκέντρωσή σας η διατροφή που κάνετε;

Η συγκέντρωση είναι πολύ σημαντική στην καθημερινή μας ζωή. Είναι ένας από τους κύριους παράγοντες για την επιτυχία, σε όλους τους τομείς της ζωής. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι μια πολύπλοκη ενεργή μηχανή, που επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη διατροφή. Η σωστή διατροφή αυξάνει τις διανοητικές ικανότητες, όπως τη συγκέντρωση, τη μνήμη, καθώς και τη γήρανση του εγκεφάλου. Καταναλώνοντας τα σωστά τρόφιμα και ποτά, θα μπορείτε να συγκεντρωθείτε καλύτερα και να κρατήσετε τον εγκέφαλό σας σε εγρήγορση για περισσότερο χρόνο. Ρυθμίστε τη διατροφή σας ώστε να περιλαμβάνει μια ποικιλία από τρόφιμα που ευνοούν την λειτουργία του εγκεφάλου σας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Wainwright PE., Dietary essential fatty acids and brain function : a developmental perspective on mechanisms., Proc Nutr Soc. 2002; 61 : 61-9

Hibbeln J., Healthy intakes of n-3 and n-6 fatty acids: estimations considering worldwide diversity., Am J Clin Nutr. 2006; 83 : 1483-1493

The NEMO Study Group. Effect of a 12-mo micronutrient intervention on learning and memory in well-nourished and marginally nourished school-aged children: 2 parallel, randomized, placebo-controlled studies in Australia and Indonesia. Am J Clin Nutr 2007;86:1082–93.

  • Μαρία Βησαροπούλου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    Η Βησαροπούλου Μαρία είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, απόφοιτος του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. Εργάζεται στο δικό της διαιτολογικό γραφείο στην Καρδίτσα και ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο ΙΕΚ Καρδίτσας και στα Κέντρα δια Βίου Μάθησης για την εκπαίδευση των ενηλίκων σχετικά με θέματα υγιεινής διατροφής.

     

×
×