743
Συστάσεις Διατροφής

Kάνετε όσα πρέπει για να διατηρηθείτε ακμαίος/α;

Τα άτομα που χαίρονται και απολαμβάνουν τη ζωή φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο επιβίωσης, καθώς επίσης και μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κάποιο νόσημα φθοράς.

Φαίνεται πως η θετική αντιμετώπιση της ζωής έχει πολλά οφέλη για την υγεία και την ευεξία ενός ατόμου. Ποια είναι όμως αυτά τα στοιχεία και οι λεπτομέρειες που μας βοηθούν να διατηρηθούμε ακμαίοι; Η μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης άνοιας; Μετά την συνταξιοδότηση σταματούν τα πάντα; Η έκθεση στον ήλιο τελικά βοηθά στην ομαλή λειτουργία του οραγνισμού ή μπορεί να επιφέρει και βλάβες; Τι σχέση μπορεί να έχει η κατανάλωση αλκοόλ και αυτή ενός ισορρροπημένου πρωινού και εν γένει μιας ισορροπημένης διατροφής με τη διατήρηση της ακμαιότητας κάποιου;

Aπαντήστε στις ερωτήσεις που ακολουθούν και θα βρείτε όλες τις απαντήσεις.

error messagebox
00:00

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

American Psychological Association: "People who work after retiring enjoy better health, according to national study.

Steptoe A, Wardle J. Enjoying life and living longer. Arch Intern Med. 2012 Feb 13;172(3):273-5.

Germain L, Latarche C, Kesse-Guyot E, Galan P, Hercberg S, Briançon S. Does Compliance with Nutrition Guidelines Lead to Healthy Aging? A Quality-of-Life Approach. J Acad Nutr Diet. 2013 Feb;113(2):228-240.

  • Τόνια Καραγιάννη Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Ph.D.c.

    H Τόνια Καραγιάννη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, υποψήφια διδάκτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc.) στην κλινική διατροφή. Είναι επιστημονική συνεργάτης της medΝutrition και παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες στο γραφείο της στο Βόλο.

×
×