Συστάσεις Διατροφής

Kάνετε όσα πρέπει για να διατηρηθείτε ακμαίος/α;

27 Μαΐου 2013
4704 Προβολές
2 λεπτά να διαβαστεί
gynaika pou xamogelaei

Τα άτομα που χαίρονται και απολαμβάνουν τη ζωή φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο επιβίωσης, καθώς επίσης και μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κάποιο νόσημα φθοράς.

Φαίνεται πως η θετική αντιμετώπιση της ζωής έχει πολλά οφέλη για την υγεία και την ευεξία ενός ατόμου. Ποια είναι όμως αυτά τα στοιχεία και οι λεπτομέρειες που μας βοηθούν να διατηρηθούμε ακμαίοι; Η μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης άνοιας; Μετά την συνταξιοδότηση σταματούν τα πάντα; Η έκθεση στον ήλιο τελικά βοηθά στην ομαλή λειτουργία του οραγνισμού ή μπορεί να επιφέρει και βλάβες; Τι σχέση μπορεί να έχει η κατανάλωση αλκοόλ και αυτή ενός ισορρροπημένου πρωινού και εν γένει μιας ισορροπημένης διατροφής με τη διατήρηση της ακμαιότητας κάποιου;

Aπαντήστε στις ερωτήσεις που ακολουθούν και θα βρείτε όλες τις απαντήσεις.

error messagebox
00:00

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

American Psychological Association: "People who work after retiring enjoy better health, according to national study.

Steptoe A, Wardle J. Enjoying life and living longer. Arch Intern Med. 2012 Feb 13;172(3):273-5.

Germain L, Latarche C, Kesse-Guyot E, Galan P, Hercberg S, Briançon S. Does Compliance with Nutrition Guidelines Lead to Healthy Aging? A Quality-of-Life Approach. J Acad Nutr Diet. 2013 Feb;113(2):228-240.

  • Τόνια Καραγιάννη
    Τόνια Καραγιάννη Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Ph.D.c.

    H Τόνια Καραγιάννη είναι Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, υποψήφια διδάκτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με μεταπτυχιακή εξειδίκευση (M.Sc.) στην κλινική διατροφή. Είναι επιστημονική συνεργάτης της medΝutrition και παρέχει διαιτολογικές υπηρεσίες στο γραφείο της στο Βόλο.