740
Fitness

Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από ένταση και πόνους στον αυχένα

26 Ιουνίου 2014
της Μάντη Περσάκη

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, διπλωματούχος στην ειδικότητα Pilates μας καθοδηγεί υποδεικνύοντας τρόπους να γυμνάσουμε εύκολα διάφορα μέρη στο σώμα μας, συνδυάζοντας πάντα άσκηση και διατροφή.

Περισσότερες ασκήσεις μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε στο www.mandypersaki.gr

1η άσκηση

Τεντωμένα χέρια, παλάμες, ώμους στην ίδια ευθεία εκπνέοντας ανοίγω με ένταση τα δάχτυλα των χεριών. 1΄

akhsh 1 auxainas 0

 

2η άσκηση 

Καθόμαστε οκλαδών, κρατάμε το κεφάλι μας με το ένα χέρι και πιέζουμε αργά και σταθερά, μέχρι τα όρια του εφικτού. Επαναλαμβάνω το ίδιο και από την άλλη πλευρά. Μένω 15"

askhsh 2 auxainas 0

 

Διάταση

Τραβάω το τεντωμένο χέρι διατηρώ ίσια πλάτη. Μένω 20"

askhsh 3 auxainas 1 

  • Μάντη Περσάκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

    Είναι καθηγήτρια φυσικής αγωγής και ιδιοκτήτρια 3 γυμναστηρίων με την επωνυμία Pilates by Mandy. Έχει ειδικότητα στην κολύμβηση και στην άσκηση pilates.

×
×