738
Διατροφή

Φυσικές πηγές προβιοτικών

12 Μαΐου 2016
της Νίκας Κάσδαγλη

Πεπτικό: Ένα σύστημα... γεμάτο βακτήρια!

Το πεπτικό μας σύστημα είναι γεμάτο από πολλά διαφορετικά είδη βακτηρίων. Μερικά από αυτά είναι επιβλαβή και μπορεί να προκαλέσουν ανισορροπία στην εντερική μικροχλωρίδα και εμφάνιση κάποιας ασθένειας. Υπάρχουν όμως και πολλά που είναι πραγματικά ωφέλιμα για τον οργανισμό και ονομάζονται «καλά» ή αλλιώς «φιλικά» βακτήρια.

Σύμφωνα με έρευνες, έχει διαπιστωθεί ότι τα συγκεκριμένα παρουσιάζουν πολλαπλές ευεργετικές δράσεις. Μπορούν για παράδειγμα να βοηθήσουν στη διατήρηση της υγιούς πέψης και έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Έτσι, γίνεται κατανοητό πως τα προβιοτικά και τα τρόφιμα που τα περιέχουν αποτελούν σημαντικό κομμάτι μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Linda C. Douglas; Mary E. Sanders. Probiotics and Prebiotics in Dietetics Practice . J Am Diet Assoc. 2008; 108:510-521.

Lori Kopp-Hoolihan. Prophylactic and Therapeutic Uses of Probiotics: A review. Journal of the American Dietetic Association. February 2001;101(2):229–241.

Natural Medicines Comprehensive Database. Probiotics.

http://naturaldatabase.therapeuticresearch.com/ce/ceCourse.aspx?s=ND&cs=&pm=5&pc=13-103. Accessed July 26, 2013.

Wendy Marcason. Probiotics: Where Do We Stand? Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics. October 2013;113(10):1424.

Food Sources Of Probiotics. [Internet]. Available from: http://probioticsnow.com/foods

  • Νίκα Κάσδαγλη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

    H Νίκα Κάσδαγλη είναι διαιτολόγος – διατροφολόγος στη Μυτιλήνη, όπου διατηρεί ανεξάρτητο διαιτολογικό γραφείο με την επωνυμία Life & Nutritionαπό το 2013 μέχρι και σήμερα.

×
×