Δίαιτα

Τα μυστικά της συντήρησης: πώς να μην ξαναπάρετε το βάρος που χάσατε;

04 Ιανουαρίου 2017
1 λεπτό να διαβαστεί
gynaika pou kanei jogging

Photo source: www.bigstockphoto.com

Αυτό που όλοι αποδέχονται με δυσκολία είναι ότι διατήρηση βάρους μόνο με δίαιτα ΔΕ γίνεται.

Πηγή: eutrofia.gr

Παιδεύεσαι καιρό τώρα με σκαμπανεβάσματα στο βάρος σου; Μήπως έρχεσαι από μια περίοδο απώλειας βάρους και τώρα σε ανησυχεί πώς θα συντηρήσεις την απώλεια αυτή; Οι Κλινικοί Διαιτολόγοι-Διατροφολόγοι του Ευτροφία, σου εξηγούν αναλυτικά τι πρέπει να κάνεις για να το καταφέρεις, στο σχετικό τους άρθρο.

Τα σημεία που αξίζει να συγκρατήσεις είναι τα εξής:

  • Δώσε σημασία στη μερίδα του φαγητού: Σίγουρα δε χρειάζεται να τρως...μετρώντας τις μπουκιές σου, αλλά το να ρυθμίζουν πάντα την ποσότητα που τρώνε είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των ανθρώπων που καταφέρνουν να μένουν στο ίδιο βάρος για χρόνια.
  • Τακτικό ζύγισμα: Και πάλι, δεν μιλάμε για καθημερινή ζύγιση ωστόσο είναι σημαντικό να ελέγχεις το βάρος σου τακτικά (για παράδειγμα 1 φορά την εβδομάδα ή ανά 15ημερο) ώστε να προλάβεις μία αυξητική τάση.
  • Άσκηση, άσκηση και πάλι άσκηση: Σήκω από την καρέκλα και βάλε λίγο δράση στη ζωή σου! Επέλεξε κάτι που σε ευχαριστεί και δοκίμασε να το εντάξεις 2-3 φορές την εβδομάδα αρχικά και σταδιακά να το καθιερώσεις σαν μέρος της ζωής σου.
  • Πρωινό σε τακτική βάση: Έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που καταναλώνουν συχνά πρωινό τείνουν να διατηρούν χαμηλότερο σωματικό βάρος. Αυτό ίσως εν μέρει συμβαίνει γιατί το πρωινό μπορεί να σε κρατήσει χορτάτο μέχρι το μεσημέρι και να μειώσει τις πιθανότητες για τσιμπολόγημα. Βάλτο και εσύ στην καθημερινότητά σου, επιλέγοντας κατά προτίμηση γεύματα με πρωτεΐνη όπως το γάλα με δημητριακά, γιαούρτι με μέλι και ταχίνι ή φρυγανιές με κίτρινο τυρί.
  • Πες όχι στις εφήμερες λύσεις απώλειας βάρους: Σκευάσματα απώλειας βάρους, δίαιτες που υπόσχονται ταχύτατη απώλεια βάρους με πολύ αυστηρούς περιορισμούς, «αποτοξινώσεις».. εκτός του ότι σπάνια έχουν μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα, όλες αυτές οι πρακτικές δεν βοηθούν και στο να έχεις μια ισορροπημένη σχέση με το φαγητό και να το αποσυνδέσεις από το νούμερο στη ζυγαριά, και αυτό φαίνεται ότι είναι κάτι που έχουν καταλάβει τα άτομα που συντηρούν το βάρος τους.

Ξεκίνα από σήμερα κιόλας να εφαρμόζεις τα παραπάνω και αύξησε τις πιθανότητές σου να συντηρήσεις χαμηλά το βάρος σου μια και για πάντα!

  • Μαρκέλλα Συμεοπούλου
    Μαρκέλλα Συμεοπούλου Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc.

    Η Μαρκέλλα Συμεοπούλου είναι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, με μεταπτυχιακή ειδίκευση (M.Sc-MedSci) στην Παχυσαρκία και Διαχείριση Βάρους. Εργάζεται στην Πάτρα στο Διαιτολογικό γραφείο- Διατροφικό εργαστήρι Ευτροφία.

  • Λαμπροπούλου Μέμα
    Λαμπροπούλου Μέμα Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., CISSN

    Η Μέμα Λαμπροπούλου είναι Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, απόφοιτος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης. Εργάζεται στο Ευτροφία, το πρώτο διατροφικό εργαστήρι στην Πάτρα.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.