Fitness

Γυμνάζεστε; Κι αν ναι πόσο συχνά; Ποια άσκηση προτιμάτε;

27 Μαρτίου 2015
1230 Προβολές
1 λεπτό να διαβαστεί
treksimo sti fusi

Δημήτρης Μπερτζελέτος, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

Γυμνάζομαι 3 φορές/ εβδομάδα, κατά μέσο όρο. Πιο συγκεκριμένα, δύο φορές την εβδομάδα επιλέγω τρέξιμο και λίγες ασκήσεις (προσπαθώ για 3 φορές, αλλά δε μου το επιτρέπει ο καιρός τελευταία) και μία φορά την εβδομάδα επιλέγω κάποιο ομαδικό άθλημα -συνήθως ποδόσφαιρο 5x5 αυτήν την περίοδο.

Βάσια Μανίκα, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Life+Wellness Coach

Γυμνάζομαι σχεδόν καθημερινά, διότι διδάσκω Zumba® και, επιπλέον, κάνω μαθήματα πολεμικής τέχνης. Βαριέμαι αφόρητα το γυμναστήριο, οπότε έχω βρει εναλλακτικούς (και πιο αποτελεσματικούς) τρόπους γυμναστικής!

Σίλια Κορελή, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Από παιδί θυμάμαι τον εαυτό μου να έχει ιδιαίτερη αγάπη και κλίση στον αθλητισμό. Πρώτα το μπαλέτο, έπειτα ο χορός και στη συνέχεια το άθλημα που σημάδεψε τη ζωή μου, το τένις. Μεγαλώνοντας, λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων, σταμάτησα το αγωνιστικό τένις, παρ’ όλα αυτά όταν βρίσκω χρόνο και καλό συμπαίκτη δεν θα λέω ποτέ όχι. Πλέον γυμνάζομαι 4-5 φορές την εβδομάδα και οι επιλογές μου είναι το γυμναστήριο, καθώς και το περπάτημα ή το τρεξιμο στη φύση. Ακόμη, όμως, το τένις αποτελεί για εμένα την καλύτερη επιλογή!

Ηλιάννα Ηλιοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

Γυμνάζομαι τρεις φορές την εβδομάδα, τα τελευταία χρονια. Γυμνάζομαι συστηματικά τα τελευταία 12 χρόνια της ζωής μου τουλάχιστον, με μεγαλύτερη συχνότητα όταν ήμουν μικρότερη. Η γυμναστική μου αρέσει πολύ, είναι για εμένα τρόπος ζωής, όπως το να βουρτσίζω τα δόντια μου πριν κοιμηθώ, μου βγαίνει πολύ φυσικά. Τα τελευταία χρόνια κάνω προπόνηση σε small group personal, η οποία λέγεται functional training. Αυτό που μου αρέσει σε αυτήν την προπόνηση, είναι ότι ο προπονητής κρατά χρόνο ανάμεσα στα σετ και τα διαλείμματα, ώστε να γίνεται σωστή δουλειά και ότι χρησιμοποιούμε κάθε φορά διαφορετικές ασκήσεις, είτε με αντιστάσεις είτε με ιμάντες είτε δικές του. Επίσης κάνω spinning, πάλι σε small group εβδομαδιαίως, ή αντ’ αυτού τρέξιμο σε άλσος, όποτε αυτό ειναι εφικτό.

Μαρκέλλα Συμεοπούλου, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc.

Η γυμναστική είναι μία κατάκτηση των τελευταίων χρόνων. Είμαι ο άνθρωπος που κατά καιρούς πάει γυμναστήριο, αλλά τελευταία η γυμναστική μού έχει γίνει απαραίτητη, με ξεκουράζει και με αναζωογονεί και υπό αυτό το πρίσμα έχω καταφέρει να τη βάλω στην καθημερινότητά μου πιο ενεργά από ό,τι παλιά. Στην παρούσα φάση, γυμνάζομαι 3 φορές/εβδομάδα, συγκεκριμένα πάω γυμναστήριο, ακολουθώ ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και παράλληλα φροντίζω για τη βελτίωση της αερόβιας ικανότητάς μου. Πέραν αυτού, προσπαθώ να περπατάω με κάθε αφορμή, βγάζω τον σκύλο μου βόλτα και ακόμη και όταν δεν πηγαίνω γυμναστήριο, προσπαθώ να κάνω κάποιο άλλο είδος άσκησης, όπως κολυμβητήριο το καλοκαίρι. Περνάω και περιόδους με λιγότερη άσκηση, επειδή όμως νιώθω πως με βοηθάει πολύ, προσπαθώ αυτές οι περίοδοι να είναι περιορισμένες.

ΣΧΟΛΙΑ
Η medNutrition σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.